Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MH2] Modern horizons 2

Dordledum
3 jaren geleden
Ook enthousisast over de indestructible artifact duals
TheRobinros
3 jaren geleden

Het heeft even geduurd, maar we hebben in Magic nu ook referenties naar Nijntje. Moet niet gekker meer worden.
RedRax
3 jaren geleden
Hahaha Held!
Triskelion88
3 jaren geleden
in welk deck zou je moderation willen spelen? ik zie het niet voor mij eerlijk gezegd
Flut123
3 jaren geleden
Er wordt ook niet gezegd dat het een hele goede kaart is, het gaat om de flavor text.
BluezamX
3 jaren geleden
In Control is het wel nice, toch? Counter iets van je opponent en hou je hand goed gevuld. Er moet een beetje creatief omheen gebouwd worden, maar zeker in een deck met activated abilities kan je hier wel wat mee lijkt me zo.
Flut123
3 jaren geleden
Het is een sterke kaart voor control voor competitive idd, maar het is niet een hele leuke kaart om met vrienden te spelen..
 bijgewerkt door Flut123 3 jaren geleden
Triskelion88
3 jaren geleden
@Flut123 ik snap de flavor naar Bruna toe hoor maar ik reageerde meer op de kaart vanuit speelbaarheid, is er een deck in modern waar dit in past.

Quote:
1 uur geleden
In Control is het wel nice, toch? Counter iets van je opponent en hou je hand goed gevuld. Er moet een beetje creatief omheen gebouwd worden, maar zeker in een deck met activated abilities kan je hier wel wat mee lijkt me zo.

speel als tegenstander 2 spells en je kan er niets tegen doen
Blasty
3 jaren geleden
Ik denk in een deck met veel instants / flash, zodat je ook wat in je tegenstanders beurt kan doen.
Jeff
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik denk in een deck met veel instants / flash, zodat je ook wat in je tegenstanders beurt kan doen.

En dan wel met redelijk pittige effecten. Cantrips zijn heel matig hier mee. Sure, een extra kaart pakken bij je cantrips is sweet. Maar als je in de endgame in je eigen beurt een Serum Visions speelt en in je tegenstanders beurt een Thought Scour, wat heb je dan bereikt met [k]Moderation[/k] in het spel? Vooral heel veel mana die untapped blijft!
Een ander ding waar deze kaart mee te combineren is, is met activated abilities. Je hoeft je mana niet allemaal aan spells te besteden natuurlijk!
Thorsten
3 jaren geleden
Er zijn zat mogelijkheden waarmee je van een enchantment af kan komen. Terug naar je hand, gedoneerd of gesacrificed is allemaal mogelijk zodra je meer dan 1 spel per turn wil spelen.
Timebug
3 jaren geleden
In Bruna kan het gas zijn. Speel elke beurt 1 spell en gooi alle aura's gewoon op Bruna, Light of Alabaster
offspring
3 jaren geleden
Weuw.

ERG goede manasteen op pootjes (met vleugels..) in commander.
 bijgewerkt door offspring 3 jaren geleden
Wodi!
3 jaren geleden
En common! Alleen wel een creature, dus niet meteen na je drop bruikbaar.
BluezamX
3 jaren geleden
Deze is zeker interessant ja... Ben benieuwd hoe populair hij gaat worden
axlar
3 jaren geleden
Het lijkt haast een UN- set met al die varianten op oude kaarten…
offspring
3 jaren geleden
Quote:
33 minuten geleden
Het lijkt haast een UN- set met al die varianten op oude kaarten…

Vind het vooral Planar Chaos vibes hebben.
Mango
3 jaren geleden
Waarom zijn de kaarten uit deze set zo duur ?
Flut123
3 jaren geleden
Omdat het over het algemeen best goede en gewilde kaarten zijn en de boosters ook gewoon een stuk duurder zijn...
LeKrutes
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Waarom zijn de kaarten uit deze set zo duur ?

Hoop dat de kaart heel snel zakken als de set wordt geopend
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL