Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
In Control is het wel nice, toch? Counter iets van je opponent en hou je hand goed gevuld. Er moet een beetje creatief omheen gebouwd worden, maar zeker in een deck met activated abilities kan je hier wel wat mee lijkt me zo.
In Control is het wel nice, toch? Counter iets van je opponent en hou je hand goed gevuld. Er moet een beetje creatief omheen gebouwd worden, maar zeker in een deck met activated abilities kan je hier wel wat mee lijkt me zo.
speel als tegenstander 2 spells en je kan er niets tegen doen
Ik denk in een deck met veel instants / flash, zodat je ook wat in je tegenstanders beurt kan doen.
En dan wel met redelijk pittige effecten. Cantrips zijn heel matig hier mee. Sure, een extra kaart pakken bij je cantrips is sweet. Maar als je in de endgame in je eigen beurt een Serum Visions speelt en in je tegenstanders beurt een Thought Scour, wat heb je dan bereikt met [k]Moderation[/k] in het spel? Vooral heel veel mana die untapped blijft!
Een ander ding waar deze kaart mee te combineren is, is met activated abilities. Je hoeft je mana niet allemaal aan spells te besteden natuurlijk!
Er zijn zat mogelijkheden waarmee je van een enchantment af kan komen. Terug naar je hand, gedoneerd of gesacrificed is allemaal mogelijk zodra je meer dan 1 spel per turn wil spelen.