Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ORI] Magic Origins

LegoRobster
9 jaren geleden
Quote:
Meer counterspells, nooit vervelend

I beg to differ.
kolonelnick
9 jaren geleden
na een weekendje graspop zonder magic spoilers ben ik terug en er zijn me toch een paar leuke kaarten gespoild!

pia en kiran gaan heel fijn mijn mono rood artifact edh deck in. elemental bond vind ik erg leuk als enchantment. de incarnate vind ik ook erg gaaf. alhammaret begrijp ik denk ik fout. mag ik van elke speler een kaar kiezen? fiery impulse is heel jammer dat het alleen creature is. patron of the valiant gaat misschien mijn abzan bolster deck in. samen met de zojuist gespoilde rhox maulers. en kothoped, hoewel lore wise erg gaaf. vind ik hem niet tof. waarom? je bent verplicht om te rapen. in edh wordt er een keer gewiped en je bent klaar.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Quote:
kolonelnick 22-06-2015 om 17:40
en kothoped, hoewel lore wise erg gaaf. vind ik hem niet tof. waarom? je bent verplicht om te rapen. in edh wordt er een keer gewiped en je bent klaar.

Je bedoelt dat je het vervelend vindt om 15 kaarten te pakken? Daar heb ik best 15 leven voor over . En als je een sac outlet als High Market hebt, kun je altijd ervoor kiezen om geen leven te verliezen door Kot in reactie te slopen!
kolonelnick
9 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 22-06-2015 om 18:45
Quote:
en kothoped, hoewel lore wise erg gaaf. vind ik hem niet tof. waarom? je bent verplicht om te rapen. in edh wordt er een keer gewiped en je bent klaar.

Je bedoelt dat je het vervelend vindt om 15 kaarten te pakken? Daar heb ik best 15 leven voor over . En als je een sac outlet als High Market hebt, kun je altijd ervoor kiezen om geen leven te verliezen door Kot in reactie te slopen!

vergeet niet dat kothoped naar alle permanents kijkt. nu weet ik dat niet iedereen met mass land destroy speelt, maar die letterlijk alles slopen zoals Planar Cleansing doen toch iets meer pijn als wanneer er alleen creatures gesloopt worden. of Armageddon dat is in beurt 6 al 24 landjes en meer dan 50% van je levenstotaal.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Niemand speelt volgens mij met mass land destruction en zelfs al deden ze dat, ik pak met liefde 24 kaarten zodat ik zeker weet dat ik een goede start heb en ook met 24 leven minder als eerste weer uit de startblokken ga!

En deze hadden we ook nog niet gezien, de checklist kaart:

bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden
LegoRobster
9 jaren geleden
Quote:
kolonelnick 22-06-2015 om 19:16
Quote:
MagnusMagicus 22-06-2015 om 18:45
Quote:

vergeet niet dat kothoped naar alle permanents kijkt. nu weet ik dat niet iedereen met mass land destroy speelt, maar die letterlijk alles slopen zoals Planar Cleansing doen toch iets meer pijn als wanneer er alleen creatures gesloopt worden. of Armageddon dat is in beurt 6 al 24 landjes en meer dan 50% van je levenstotaal.

Met 24 kaarten extra ben jij wel de enige die weer vlot van start kan.
Morph
9 jaren geleden
Niet zo heel spannend, maar deze is ook nog gespoiled vandaag:

Thomasvdk
9 jaren geleden

svenmaster
9 jaren geleden
Ik heb denk ik wat gemist en kan het niet terug vinden: op welke pagina staan de spoilers van de plainswalkers?
svenmaster
9 jaren geleden
En dat (denk ik) elve deck lijkt mij echt een top deck ( aan de eerste kaart te zien dan )
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Dus nu mogen wij gaan terugbladeren in plaats dat je dat zelf even doet?
burtyoungsters
9 jaren geleden
Of google even op MTG spoiler
LegoRobster
9 jaren geleden
Quote:
svenmaster 22-06-2015 om 20:11
Ik heb denk ik wat gemist en kan het niet terug vinden: op welke pagina staan de spoilers van de plainswalkers?

plainswalker? Volgens mij zijn die nog niet gespoild hoor!
Thomasvdk
9 jaren geleden
Quote:
svenmaster 22-06-2015 om 20:11

Hiero:
- Planeswalkers
- Planeswalkers
 bijgewerkt door Thomasvdk 9 jaren geleden
Joram
9 jaren geleden
Die zien er nice uit! Op pagina 15 staat trouwens nog een gespoilde planeswalker (Nissa)
svenmaster
9 jaren geleden
Oh tnx voor jullie snelle berichtjes. Ik had gehoord van iemand dat alle planes walkers bekend waren. Klopt dus niet enkel maar eentje (ik maar zoeken en zoeken). Wanneer denken jullie dat ze ongeveer uitkomen. in de vakantie? (bij mij is dat over 2 weekjes).
 bijgewerkt door svenmaster 9 jaren geleden
Thomasvdk
9 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 22-06-2015 om 19:23
En deze hadden we ook nog niet gezien, de Checklist card

Ik snap deze kaart niet. Wat zou ik hier mee moeten??
Thomasvdk
9 jaren geleden
Quote:
svenmaster 22-06-2015 om 20:36
Oh tnx voor jullie snelle berichtjes. Ik had gehoord van iemand dat alle planes walkers bekend waren. Klopt dus niet enkel maar eentje (ik maar zoeken en zoeken). Wanneer denken jullie dat ze ongeveer uitkomen. in de vakantie? (bij mij is dat over 2 weekjes).

Alle planeswalkers zijn wel gespoilerd:

De rest heb ik geen zin in om te zoeken
Joram
9 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 22-06-2015 om 20:40
Quote:
MagnusMagicus 22-06-2015 om 19:23
En deze hadden we ook nog niet gezien, de [k]checklist kaart|ori[/k]

Ik snap deze kaart niet. Wat zou ik hier mee moeten??

omdat die kaarten die er op staan allemaal dubbelzijdig zijn en dus geen normale achterkant hebben. Stel je speelt zonder sleeves, of sleeves die ook aan de achterkant doorzichtig zijn, kan je hem natuurlijk niet spelen. Dus dan speel je deze kaart als een van die kaarten (je vinkt aan welke het moet voorstellen) en de echte kaart ligt dan gewoon ergens naast je.
Als je 'm dan cast, leg je de kaart die het moet voorstellen neer.
Twigwalker
9 jaren geleden
@Thomasvdk

De cheklist kaart heeft een gewone magic achterkant zo kan je ook met je transform planeswalkers spelen als je zonder hoesjes speelt of als je hoesjes teveel doorschijnen. Deze kaart steek je dan in je deck, in plaats van de planeswalker, met daarop aangevinkt om welke kaart het gaat. Zodra je hem dan uit je hand cast pak je de real deal erbij.

Dit soort kaarten bestonden ook voor de transform kaarten uit het Innistrad block: Checklist card
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL