Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RNA] Ravnica Allegiance

TempuranJames
6 jaren geleden
Deze guildmage zie ik tenminste wel zitten,
De andere tot nu toe vallen wat tegen.
LordWhooT
6 jaren geleden
Creature - Human Warrior - Rare
Whenever you cast a multicolored spell, create a 1/1 white Human creature token.

When the established order falters, what remains are ordinary people and their struggle to survive.

2/2

Erg leuke kaart!
 bijgewerkt door LordWhooT 6 jaren geleden
AncientOne
6 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Creature - Human Warrior - Rare
Whenever you cast a multicolored spell, create a 1/1 white Human creature token.

When the established order falters, what remains are ordinary people and their struggle to survive.

2/2

Erg leuke kaart!

Want er wordt al niet genoeg Humans gespeeld?
Morph
6 jaren geleden
Plaatje van bovengenoemde:

En ook nog:

Scorch Mark
Instant
Scorch mark deals 2 damage to target creature. If that creature would die this turn, exile it instead.

1B
Human Rogue
Deathtouch
Afterlife 1
1/2
 bijgewerkt door Morph 6 jaren geleden
BluezamX
6 jaren geleden
Oei die Druid gaat duur worden. Hopelijk een aantal van pakken bij de Prerelease!
Shish
6 jaren geleden
Voor die druid zou ik bijna gewoon instantly switchen naar Simic bij de prerelease joh haha, maar die Priest of Forgotten Gods is zeker ook niet mis, erg mooie rare die ook echt zeer sterk zijn in bepaalde decks, wauw. Maar die Human Rogue zou ik ook niet verkeerd vinden als uncommon in sealed, heb echt al leuke commons, uncommons en rares gezien in deze set, lijkt me een stuk leuker dan GRN.
 bijgewerkt door Shish 6 jaren geleden
LordWhooT
6 jaren geleden
Quote:
31 minuten geleden

Want er wordt al niet genoeg Humans gespeeld?

Beetje maar!
BluezamX
6 jaren geleden

Bovenste kaarten zijn prachtig! Vooral die Ooze ziet er lekker speelbaar uit.
bartist
6 jaren geleden
De shaman ga ik sowieso testen als extra a/e-removal, herhaaldelijke removal is altijd welkom.

De audience is hilarisch, en echt een gave win-con. Het is lichtelijk win-more, want je tegenstander kiest altijd het voordeligste, maar de paniek in de ogen van m'n tegenstanders zal dat het waar maken

De Tome is... gaaf, maar net jammer. 5 mana voor een een any-color-ramp-1 is pittig. De card-draw is een plus, zeker voor sterk-multicolor decks zoals Ramos, Dragon Engine (of in geval van m'n eigen decks: The Ur-Dragon), maar beurt 5 besteed je liever aan iets spectaculairders dan ramp.

Quote:
12 uren geleden
....

.....

Dit word er eentje om omheen te brewen. Met (de merfolk van) Ixalan zijn er nog wat kaarten die voor goedkoop counters verdelen, Jade Bearer en River Heralds' Boon bijvoorbeeld. Met nog een enkele Explore (Enter the Unknown) is het ook doenbaar in GB, dus een beurt 3 5 mana (als je 1 mana gebruikt voor een counter) is best te doen!
 bijgewerkt door bartist 6 jaren geleden
Sunitram
6 jaren geleden
Sunder Shaman gaat direct m'n Mayael deck in zodra ik 'm heb! Biogenic Ooze lijkt me een heerlijke kaart om te Quasiduplicaten (ook handig dat beide kaarten in Simic kleuren zitten!). Captivate Audience is prijzig, maar hilarisch en die Tome... Vooralsnog heb ik er een beetje een Venser's Journal gevoel bij; zo'n kaart die je echt heel cool wilt vinden, maar die meestal net te weinig doet. Al kan ik me goed voorstellen dat Ramos er helemaal wild van wordt ja
Morph
6 jaren geleden
Die captive Audience is echt hilarisch!
Magicfreak
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
13 uren geleden
....

.....

Dit word er eentje om omheen te brewen. Met (de merfolk van) Ixalan zijn er nog wat kaarten die voor goedkoop counters verdelen, Jade Bearer en River Heralds' Boon bijvoorbeeld. Met nog een enkele Explore (Enter the Unknown) is het ook doenbaar in GB, dus een beurt 3 5 mana (als je 1 mana gebruikt voor een counter) is best te doen!

Jade Bearer geeft de counter helaas alleen aan een merfolk...
bartist
6 jaren geleden
oh ja... Idee blijft hetzelfde
Niets wat een Arcane Adaptation niet kan verhelpen
thewoodcutter
6 jaren geleden
Ik zie die [k]Biogenic Ooze[/k] nog wel wat geinigs doen met Quasiduplicate, dat klinkt echt als heerlijke jank. Ooze the Boss, now?
farden10
6 jaren geleden
Quote:
15 uren geleden

Twee creatures sacrificen is best veel, maar de effecten zijn zo goed. Ga deze wel proberen in commander, maar geen idee of het goed genoeg is
Jeff
6 jaren geleden
Met genoeg dies triggers wordt dit best wel goed denk ik. Denk zelfs in sealed/draft aan Afterlife...
Skywise
6 jaren geleden
Spoileritis! Eerst de Planeswalker decks: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-preview/ravnica-allegiance-planeswalker-deck-lists-2019-01-10
Beetje vreemd dat de deckslijsten nu al bekend zijn, driekwart van de kaarten kennen we nog niet

Overige:

Repudiate
Instant
Counter target activated ability or triggered ability.

Replicate
Sorcery
Create a token that's a copy of a creature you control.

Sentinal's Mark
Enchantment - Aura
Flash
Enchant Creature
Enchanted creature gets +1/+2 and Vigilance.
Addendum: If you cast this spell during your main phase, enchanted creature gains lifelink until end of turn.

Rally to Battle
Instant
Creatures you control gain +1/+3 until end of turn. Untap those creatures.
 bijgewerkt door Skywise 6 jaren geleden
LeKrutes
6 jaren geleden
Die persistent partitioners zijn ook wel leuk om een deck mee te maken. Veel untap shenanigans.
Shish
6 jaren geleden
Ik ben van plan om er gewoon een standard meme deck mee te maken haha, met die Persistent Partitioners
Dordledum
6 jaren geleden
Advisor Tribal!!!!

In een commander deck met Grand Arbiter Augustin IV?
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 322 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL