Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
De shinx heeft alle kleuren net als Transguild Courier. Wat ik wel apart vind is dat ze die color indicator niet hebben toegevoegd. Zoals ze dat doen bij flip kaarten. Maar of je deze mag spelen in commander in een mono blauw deck heb ik geen idee van.
Gatebreaker ram, het 3e schaap van het spel. Denk dat ik maar eens een echt janky commander gate deck ga maken. Misschien komt er in de set hierna nog een kaart die 5 kleuren legendary is die geeft om gates.
RNA Mythic Edition krijgt een betere, internationale distributie via de Ebay shop van Hasbro ipv hun eigen janky webstite. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet echt warm wordt van de gekozen Planeswalkers. Dack, Karn en Tamiyo zijn prima kaarten, Sorin is ok, maar niet echt leuk om mee te spelen, Jaya en Ajani zijn jank en Domri en Kaya hebben tot nu toe voor mij nog niet de wauw factor gehad die ik wel bv bij de nieuwe Dovin of Vraska had, alhoewel Domri wel potentie heeft.
Hij bedoelt dat het "your" in de eerste zin slaat op degene die de spell speelt, en de tweede "your" is degene die de enchantment krijgt, en dat is nooit dezelfde persoon. Maar hij legt zout op slakken, het is gewoon correcte Magic regels .
Doet me denken aan een mooie Terry Pratchett quote:
“[...] but she was not Her. The Egregious Professor of Grammar and Usage would have corrected this to "she was not she," which would have caused the Professor of Logic to spit out his drink.”