Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RNA] Ravnica Allegiance

kolonelnick
6 jaren geleden
Vreemd genoeg ben ik niet verrast, dat isperia dood zou gaan dat wisten wel al, dus iemand moest die guild overnemen. Dit kon natuurlijk lavinia zijn, maar vanuit een story standpunt is het veel interessanter om de law guild juist aan bolas te geven. Orzhov wordt hoogstwaarschijnlijk kaya omdat ze in die promotie art is te zien. Verder zit er verrassend veel gruul in guilds of ravnica (in vergeleiking tot de andere guilds) en zijn ze best openlijk aan het rioten lijkt mij. Dus domri lijkt mij een prima keus als laatste pion van bolas.
Wat ik dan vooral erg interessant vind is hoe dat rakdos zich tegen bolas zal keren, zal het hem weinig interesseren en blijft ie doorfeesten? Of gaat hij echt samen werken met andere guilds.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik bedoel dat Azor al lange tijd (duizenden jaren?) niets met Azorius te doen heeft gehad, dus geen invloed meer heeft daar.
Skywise
5 jaren geleden
De eerder genoemde theorie lijkt te kloppen, er is artwork opgedoken tijdens de Pro Tour van Kaya en Domri Rade:

bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
LordWhooT
5 jaren geleden
Ik kijk zeker uit naar deze set. Wanneer begint het spoiler gedeelte ongeveer?
Eclavyrr
5 jaren geleden
Kans is wel groot dat beide niet in de regulier set zitten maar in die versie met 8 superfoil planeswalkers
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Kans is wel groot dat beide niet in de regulier set zitten maar in die versie met 8 superfoil planeswalkers

Wut? Je bedoelt zoiets als de GRN Mythic edition? gaan ze dat weer doen? Want dat was een ontzettende flop.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Mythic Edition, die bedoelde ik inderdaad. Ik veracht wel dat ze het ergens gaan doen. Maar op zich zou het best kunnen dat er een nieuwe versie komt van Kaya en Domri. Orzhov en Gruul zijn wel twee factions die zich onder Bolas zouden scharen. Vraag me alleen af wat de derde guild dan zou zijn (als die er is). Simic lijkt me kunnen aangezien Bolas hun natuurlijk veel kennis te bieden heeft. Azorius lijkt me onwaarschijnlijk, die leven te zeer volgens de regels en Bolas heeft hun niets te bieden. Rakdos lijkt me logisch, het is een guild is die van onrust en rotzooi trappen houd. Echter, Rakdos zelf is niet iemand die een superieur tolereert en zijn aanhangers houden van vrijheid boven alles, wat me een beetje laat twijfelen.

Domri/Gruul: recht van de sterkste, en Bolas is sterk.
Orzhov: Zijn geinteresseerd in macht en welvaart, iets wat Bolas hun bied. Kaya lijkt me meer een inhuurkracht die daar verder niets op te zeggen heeft.
bartist
5 jaren geleden
De guilds met planeswalker waren toch matties met Bolas? dan is het Azorious

Quote:
1 maand geleden
Melissa DeTora en Donald Smith van Wizards hebben gisteren tijdens hun MTG Arena Stream (per ongeluk?) verklapt dat Dovin Baan de nieuwe guildleader wordt van de Azorius in Ravnica Allegiance. Dat verklaart ook meteen de Thopters in de nieuwe artwork van Hallowed Fountain
Eclavyrr
5 jaren geleden
Oh shit brah, dus toch de Azorius. Zal Jace leuk vinden als hij terug komt op Ravnica.
Bevestigd wel mijn vermoeden dat Rakdos niets op heeft met een draak die wel even komt vertellen hoe het moet. En ergens denk ik dat Bolas de SImic niet eens in zijn posse wilt.

Ergens zie ik nu een mental image van Rakdos en Aurelia als bad-ass back-to-back bash-brothers klaar om die draak eens mores te leren. Hey, als Regna en Krav het kunnen....
derooy89
5 jaren geleden
Duurt lang ook voordat spoilers beginnen. ????
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De releasedatum is over 6 1/2 week, dus er is nog tijd . Ik verwacht voor het einde van het jaar wel wat dingetjes, maar de echte spoilers zullen pas in januari zijn vermoed ik.
Skywise
5 jaren geleden
Spoiler you say? Klein leakje, een van de promo's. Al hebben we er nog niet zo veel aan omdat we niet weten wat "Spectacle" doet.

Light the Stage
Sorcery
Spectacle
Exile the top two cards of your library. Until the end of your next turn, you may play these cards.
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Los van wat 'Spectacle' doet lijkt dit mij prima pseudo card draw voor rood. Slim dat er staat 'play' en 'until end of next turn'. Zo mis je ook geen land drops, mocht je twee land exilen. Ik ben enthousiast
 bijgewerkt door DarthosOfMeletis 5 jaren geleden
derooy89
5 jaren geleden
Nice. Hoop dat het een soort variant op morbid is.
Magicfreak
5 jaren geleden
Leuke kaart inderdaad, vooral in limited lijkt deze me goed speelbaar, met daarbij (waarschijnlijk) ook nog een leuke extra
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
Spectacle (kan ook nog show of perfomance zijn)
?? krijg je als je iets doet
Raffanelly
5 jaren geleden
Misschien iets wat lijkt op Surge? Meerdere spells gecast = korting ofzo... zou er wel voor zorgen dat je je spectacle lekker gaande houd met kaarten als bovenstaande
Skywise
5 jaren geleden
Alle promo's zijn gelekt!

bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Yess gaaf, vooral die The Haunt of Hightower, die kaart lijkt me echt awesome, en kan ook echt heel snel groeien.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
nederland439
5 jaren geleden
Simic Ascendy lijkt me een mooie alternatieve win voor mijn Ezuri, Claw of Progress deck. Al ben ik benieuwd of de ability niet te duur gaat zijn. Moet eigenlijk wel net iets meer zijn dan alleen de win conditie
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 322 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL