Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

The 2012 Holiday Gift Box

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dit is de promofoil die in de Box zit, een alternate art Dreg Mangler:

kv83
12 jaren geleden
Ja, grappig natuurlijk zo'n promo erbij
Bargok
12 jaren geleden
Veel zombie liefde leuk!
painer
12 jaren geleden
Nee, eindelijk weer een plant!
Thomasvdk
12 jaren geleden
Leuke box
Maarten1988
12 jaren geleden
Ga hem zeker kopen , heb nu verschillende stapels op mijn tafel liggen met kaarten en dat ligt nogal in de weg
ichi
12 jaren geleden
Quote:
painer 17-09-2012 om 13:04
Nee, eindelijk weer een plant!

Plants vs Zombies!
osi
12 jaren geleden
Dit is zo nodig, eindelijk eens op een normale manier mijn kaarten in delen. Schoenen dozen zijn ook niet alles.
Thomasvdk
12 jaren geleden
Quote:
osi 20-10-2012 om 09:20
Dit is zo nodig, eindelijk eens op een normale manier mijn kaarten in delen. Schoenen dozen zijn ook niet alles.

Koop eens een Storage Box passen genoeg kaarten in

Maar ik zou deze box ook gewoon kopen hoor
Malkor
12 jaren geleden
Leuk product. Ik ga er zeker twee van kopen om mijn EDH kaarten in op te bergen. Eindelijk tijd om de schoenendozen uit te zoeken, alle commons waar ik meer dan vier heb weggooien en lekker opgeruimd verder met Magic.
Het is natuurlijk ook wel leuk om van de resterende commons een wandlijst te maken en deze op te hangen in mijn hobbykamer..
Xarian
12 jaren geleden
Ik moet toch maar eens een doos scoren om me kaarten in op te bergen... maar stiekem zou ik 'm alleen al kopen voor de Dreg Mangler...

Thorvik
12 jaren geleden
omg weggooien? xD geef ze dan gewoon aan een winkel of een beginner
Xarian
12 jaren geleden
Op ruil die commons naar mij.. ik zoek er nog zat
Alma
12 jaren geleden
Ik werd ook een beetje sip van "weggooien".

Deze box lijkt me best wel hip. Denk dat ik em wel aan ga schaffen. Ik word al erg blij van die stickers.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik vind die stickers eigenlijk ook wel cool. Mijn decks zitten in Fat Pack dozen, en ik weet nooit welk deck nou in welke doos zit .
kv83
12 jaren geleden
Daarom heb ik een Dymo LabelManager PnP gekocht. Voor 40 euro perfecte labels met logo's van sets/kleur/whatever Ben er super tevreden over
derooy89
12 jaren geleden
gruwelijk vette art! en die box wil ik zowizo ook wel. nog effetjes wachten
Nijntje
12 jaren geleden
Toch fijn om rond die tijd jarig te zijn en 10 magic spelende vrienden op je verjaardag te hebben
kv83
12 jaren geleden
10x deze box?
Nijntje
12 jaren geleden
Nee zeg...ik ben al blij met 1. Hopelijk is de hint blijven hangen bij de verkoper van onze mtg winkel
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL