Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

The 2012 Holiday Gift Box

Eclavyrr
12 jaren geleden
Ik heb hem cadeau gekregen, en alhoewel ik nog moet gaan besluiten wat ik er in bewaar (waarschijnlijk mijn constructed playables in sleeves) vind ik de doos erg praktisch. ik ga er denk ik wel aparte dividers voor maken, zonde om deze te bestickeren.
relax007
12 jaren geleden
Leuk, ik zag ook ergens dat de deviders van de doos er wel voor zorgen dat de doos niet meer goed sluit??
kv83
12 jaren geleden
Quote:
relax007 04-12-2012 om 16:08
Leuk, ik zag ook ergens dat de deviders van de doos er wel voor zorgen dat de doos niet meer goed sluit??

Sluit hier prima
Krabbel
12 jaren geleden
Quote:

bij mij sluit ie inderdaad niet helemaal goed aan
thevirus25
12 jaren geleden
Quote:
kv83 04-12-2012 om 18:40
Quote:

Sluit hier prima

hier sluit die ook zonder probleem
notimeremains
12 jaren geleden
Het is best een mooie doos idd, die dividers zijn ook steviger dan ik had verwacht. Hoop dat ik er een voor kerst krijg
Thorsten
12 jaren geleden
Ik ga, denk ik, deze of volgende maand er nog 1 halen. Degene die ik nu heb zit al weer vol.
DarkLight
12 jaren geleden
Toch een hele mooi box.
Al begint die van mij ook aardig vol te raken
Caspertimmermans
12 jaren geleden
ik ga hem nog haalen (Puur en aleen voor die mooie en handige stickers!)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik heb er ook eentje gehaald zonder de boosters, omdat de doos en stickers zo cool zijn .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL