Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

UB is overal nu.

Lavinius
7 uren geleden
Hoera voor de foundations era...
Het komt erop neer dat alle universes beyond sets vanaf 2025 legal gaan zijn in standard en pioneer, waardoor je de Marvelmania nérgens meer kan ontsnappen. Thoughts?
Jared03840
6 uren geleden
Ik vind het zonde, het verhaal gaat niet meer over the Magic universe zelf. Het levert WotC wel geld op, maar het spel begint steeds minder echt magic te worden. Er zijn nog zat thema's en planes waarvoor ze sets kunnen maken, Alara, Theros enz. En met deze Secret Lair Drops gaan de prijzen extreem omhoog, het is nu gewoon een handelsproduct.
vanBazel
4 uren geleden
Vind t prima, leuk voor de universes waar je fan van bent. Ik hou zelf erg van flavor, dus als een deck leuk matcht interesseert het mij niet of ik een donald duck, spiderman of nicol bolas deck tegenover me heb liggen.

Het 'verhaal' van magic wordt trouwens niet echt gepromoot of zo, weet er weinig van en zo heel boeiend lijkt t me verder ook niet.
Jared03840
4 uren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Vind t prima, leuk voor de universes waar je fan van bent. Ik hou zelf erg van flavor, dus als een deck leuk matcht interesseert het mij niet of ik een donald duck, spiderman of nicol bolas deck tegenover me heb liggen.

Het 'verhaal' van magic wordt trouwens niet echt gepromoot of zo, weet er weinig van en zo heel boeiend lijkt t me verder ook niet.
Vroeger kreeg je altijd zo'n boekje bij de bundles waar het verhaal in staat van die set, bijvoorbeeld bij Fate Reforged.
vanBazel
3 uren geleden
Dat klinkt inderdaad wel leuk. Ik speel nog maar een jaartje, dus heb dat niet meer meegemaakt.
Rody
3 uren geleden
Het positieve wat ik vooral merk in de winkel is dat er regelmatig nieuwe mensen bij komen om Magic te spelen of dat oude spelers weer opnieuw begonnen zijn dankzij Universes Beyond. De verhalen zoals; Ik ben weer begonnen omdat ik Lord of the Rings tof vind of ik heb Magic geprobeerd want Assassin's Creed is mijn favoriete game en nu ben ik helemaal hooked krijg ik regelmatig te horen wat natuurlijk helemaal top is voor het spel! Want hoe meer spelers, hoe meer beter voor iedereen.
 bijgewerkt door Rody 3 uren geleden
BluezamX
2 uren geleden
Ik vind het ook jammer, had Magic graag Magic gelaten. De hype die ik heb voor de FF set wordt redelijk geëvenaard door mijn teleurstelling over de hoeveelheid UB dat uit gaat komen...
Maar ja, de tijden veranderen, en dit is de huidige era van Magic. We zien over 3-5 jaar wel of het netto goed of slecht is geweest voor de game.
Left4Doner
2 uren geleden
Ik las de titel en dacht 'Huh? Is Dimir aan het winnen in Standard/Pioneer?'

Zelf vind ik het jammer dat UB zo veel grond wint, maar ik zie ook de meerwaarde van nieuwe of terugkerende spelers.
bartlooij
1 uur geleden
Ik ben er zelf geen fan van all UB’s, naar mijn mening begint het nu te veel te worden en ligt de focus nu niet meer bij het maken van eigen orginale sets. Vooral nu er ongeveer even veel UB’s komen als eigen sets. Als ze er een per jaar hadden gedaan had ik er geen problemen mee gehad. Ik merk zelf juist dat ik een beetje wordt weg geduwd uit de game.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top