Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

budget commander toernooi

Kevverkaik
9 maanden geleden
Omdat je het zo lief vraagt, Rody!

Dit is het deck wat 3 kudo's heeft gekregen en ook nog eens drie keer won. Het idee is dat ik mijn eigen eggs (goedkope artifacts die een kaart pakken), afknal voor meer value. Leuke bonus is om kaarten als Tanglepool Bridge en Darksteel Citadel te targetten. Deze landjes gaan niet kapot, maar pakken toch een kaart. Uiteindelijk maken de wincons gebruik van de artifact tokens die ik maak gedurende de game. Denk aan Tangletrove Kelp en Cyberdrive Awakener.

Hier is de decklist.

Gijsneus
8 maanden geleden
Is er al een nieuwe datum bekend Rody?
Rody
8 maanden geleden
Nog niet. Ik ben bezig met de agenda voor mei en juni maar het is behoorlijk druk de komende tijd met diverse releases, commander finals, rcq's etc. dus het is even passen en meten. Zodra ik een datum voor jullie heb zet ik het hier neer.
Rody
8 maanden geleden
Het plan is nu om de volgende budget commander te organiseren op 2e pinksterdag (maandag 20 mei). Ben alleen nog even druk met het regelen van personeel. Ik ga ervanuit dat het wel gaat lukken maar ik kondig het pas officieel aan op de website als alles geregeld is. Je kan het alvast in de agenda zetten, mocht het niet lukken dan laat ik het hier weten.
Rody
8 maanden geleden
Personeel is geregeld. Je kan je nu inschrijven: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/events/pinksteren-budget-commander-walk-in/1229

Nog suggesties voor catering? Wat eet men zoal met Pinksteren?
dcgardulf
8 maanden geleden
ingeschreven!

Van oudsher eten we met Pinksteren luilakbollen of pinksterbollen. Het zijn zachte witte broodjes, die rijk gevuld zijn met krenten en rozijnen. Met dit recept kun je zelf luilakbollen bakken.

:text=Van%20oudsher%20eten%20we%20met,kun%20je%20zelf%20luilakbollen%20bakken." target="_blank">https://www.heelhollandbakt.nl/artikelen/luilakbollen-voor-pinksteren/#:text=Van%20oudsher%20eten%20we%20met,kun%20je%20zelf%20luilakbollen%20bakken.
Gijsneus
8 maanden geleden
Quote:
29 minuten geleden
ingeschreven!

Van oudsher eten we met Pinksteren luilakbollen of pinksterbollen. Het zijn zachte witte broodjes, die rijk gevuld zijn met krenten en rozijnen. Met dit recept kun je zelf luilakbollen bakken.

:text=Van%20oudsher%20eten%20we%20met,kun%20je%20zelf%20luilakbollen%20bakken." target="_blank">https://www.heelhollandbakt.nl/artikelen/luilakbollen-voor-pinksteren/#:text=Van%20oudsher%20eten%20we%20met,kun%20je%20zelf%20luilakbollen%20bakken.

Lang leve google :-)
dcgardulf
7 maanden geleden
Vandaag weer een top editie wat mij betreft
Zelfs 3 keer de kudos mogen ontvangen en het leek me leuk als de kudo toppers hun deck weer delen. Dus bij deze mijn 2 decks die ik speelde

Met Arixmethes, Slumbering Isle als commander. De rest van het deck bestaat uit alleen maar commons en uncommons
Gameplan: zo snel mogelijk wat untappers op het veld om daarna de mana van arixmethes te misbruiken. Daarna met een 12/12 mensen gaan slaan. Tot die tijd beetje control spelen zodat niemand uit de hand loopt.

Laatste tafel speelde ik met

Queen Kayla bin-Kroog als commander. Het deck bestaat verder vooral uit kaarten met metalcraft en threshold. Elke beurt 7 kaarten discarden en nieuwe trekken en veel kleine beestjes spelen. Lekker veel magic kunnen spelen voor weinig moeite

Ben erg benieuwd naar de andere kudotoppers!!
 bijgewerkt door dcgardulf 7 maanden geleden
TheRobinros
7 maanden geleden
Ik heb vandaag ook 3 kudos ontvangen, voor 3 "verschillende" decks. Ik speel al een tijdje The Twelfth Doctor met Vislor Turlough, kaarten demonstraten aan de spelers die achterlopen om de pot redelijk gelijk te trekken. Erg leuk om te spelen, het voelt als een echte Doctor Who episode waarin er ergens een probleem is en de Doctor als main character iets vaags verzint (à la Chaos Wand) om de problemen op te lossen. Ik merkte de laatste tijd dat ik het jammer vond dat ik geen groene of witte kaarten kon spelen, dus ik heb het volgende gedaan: alle zwarte kaarten aan de kant gelegd en ook een witte en een groene Companion-versie gemaakt. De witte versie is iets minder op het spells van mijn tegenstander aan hunzelf terug demonstraten, maar meer proberen de gemaakte demonstrate-tokens te populaten. De groene versie gaat meer richting het food-token thema, waarbij het inherent wel een control-ish deck blijft met als doel een spannende pot krijgen. Vandaag dus alledrie de versies een keer gespeeld en met succes, super leuke potten gehad en gezien en plays gehoord. Hier mijn decks:
Kevverkaik
7 maanden geleden
Ik heb twee decks gespeeld gisteren voor mijn 3 kudo's. Twee van de drie keer gespeeld met het deck uit dit verhaal:

Quote:
2 maanden geleden
Omdat je het zo lief vraagt, Rody!

Dit is het deck wat 3 kudo's heeft gekregen en ook nog eens drie keer won. Het idee is dat ik mijn eigen eggs (goedkope artifacts die een kaart pakken), afknal voor meer value. Leuke bonus is om kaarten als Tanglepool Bridge en Darksteel Citadel te targetten. Deze landjes gaan niet kapot, maar pakken toch een kaart. Uiteindelijk maken de wincons gebruik van de artifact tokens die ik maak gedurende de game. Denk aan Tangletrove Kelp en Cyberdrive Awakener.

Hier is de decklist.

Het andere potje speelde ik [k]Yarok the Desecrated[/k] met dungeons. Zoveel mogelijk initiative en dungeon kaarten in het deck gestopt om zo vaak mogelijk door de dungeon te gaan. Helaas voor mij hadden mensen in dit potje goede treat assessment waardoor mijn Yarok 4x geremoved werd. In het begin alsnog genoeg leuks kunnen laten zien voor de kudo blijkbaar.

Baldur's Gate is mijn favoriete magic set en naar mijn mening echt een budget all star set. Ik kan mensen echt aanraden om die set nog eens goed door te kijken voor leuke budget kaarten. Yarok heeft veel van die kaarten, ook andere van mijn decks hebben een paar van deze leuke kaarten. Zelden een set gezien met zoveel leuke uncommons, commons en rares (voor hele schappelijke prijzen).
Rody
6 maanden geleden
dcgardulf
6 maanden geleden
Ik vind dit echt zoooo jammer. Het eerste budget toernooi wat ik moet missen... veel plezier iedereen! Ik vind het ook heel erg jammer dat ik niet voor de kudo promo kan gaan :-(
SceneFizza
6 maanden geleden
Deze datum zou wat mij betreft herzien mogen worden. Ik kan me niet in 2en splitsen.
maus
6 maanden geleden
Jammer genoeg geld hetzelfde voor mij. Dat weekend staat er toevallig een festival in de agenda.
 bijgewerkt door maus 6 maanden geleden (Typo's)
dcgardulf
2 maanden geleden
Hey! Wordt het niet eens tijd om de volgende in te plannen. Ben lekker aan het bouwen geweest en heb veel zin om m'n nieuwe budget deck te spelen!
Left4Doner
2 maanden geleden
Hier sluit ik me bij aan. Persoonlijk hoop ik op een zondag, maar dat werkt niet voor iedereen natuurlijk.
jjv
2 maanden geleden
Lijkt me erg leuk, ik heb er al een deck voor klaar liggen

Hopelijk kan ik er deze keer weer bij zijn
Rody
2 maanden geleden
Yes staat zeker op de planning. Verwacht binnenkort een aankondiging met een datum.
Rody
2 maanden geleden
De volgende staat voor zondag 20 oktober op de planning!

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/events/budget-commander-walk-in/1425
dcgardulf
2 maanden geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL