Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic in Gouda

horilion
11 jaren geleden
Quote:
ebonpraetor 03-01-2013 om 15:15
Kort verslag: het was een rustige dag.

Lekker ge-booster-battled en een leuk potje commander waarbij SirFlamio maar liefst 214 14/14 draken had aan het einde...
Ook nog een leuk potje commander waarbij ik ondanks een 1089/1089 Thromok the Insatiable toch niet kon winnen...

dus als ik het goed begrijp die devour dan had jij 1089 beesten op het veld???
ebonpraetor
11 jaren geleden
Thromok the Insatiable heeft Devour X. Waarbij X het aantal gedevourede beesten is. Met X=2 krijgt hij dus 2*2=4 counters, met X=10 10*10=100, en met X=33 33*33=1089. Ik had er dus 33.
horilion
11 jaren geleden
ja had het juist gelezen achteraf ok dan snap ik het
amai anders wou ik niet tegen die deck spelen amai 1089 beesten tegen mij zou ik schrik van krijgen
Eterna
11 jaren geleden
Quote:
December 29-03-2013 om 18:28
Ik zal er dan ook zijn.. Wel een beetje bang omdat onbekenden!! Maar komt vast wel goed. Dan zijn we met z'n 3en?

Moet ik nog iets meenemen (behalve mijn magic spul)?

En ik maar denken dat ik op de fiets moest stappen.. Die straat is verdorie achter mijn huis. :')

zo eng waren we hopelijk toch niet :3
Ik hoop dat je het leuk vond ?
Altijd leuk om met meerdere mensen te spelen
maartengj
11 jaren geleden
Voor de geïnteresseerden. Eens in de twee weken komt een groep magicers samen bij Studio Gonz in Gouda. Dit gebeurd dan op zondagmiddag vanaf 14:00 totdat de avondhouder de deur sluit. Entree is gratis en 's avonds wordt er vaak eten besteld of gehaald (wel op eigen kosten natuurlijk). De eerst volgende is morgen 7 april 2013.

Op de site van Studio Gonz www.studiogonz.nl is ook te zien bij de agenda wanneer het is (Lounge & Gaming).
ebonpraetor
11 jaren geleden
Uiteraard is dat meestal op zondagen die mij niet uitkomen... Maar toch nuttig om te weten.

Anyway: zaterdag 11/zondag 12 mei ben ik weer in de gelegenheid om te magic-en. Nog mensen uit Gouda die interesse hebben om dan weer eens te spelen?
ebonpraetor
11 jaren geleden
...
Eterna
11 jaren geleden
hmmm de 11 kan ik sowieso niet, de 12 moet ik nog even kijken
Eterna
11 jaren geleden
12 zal ik kunnen is alleen wel leuker als er nog wat meer mensen kunne
December
11 jaren geleden
12e kan ik ook, bedankt voor de herinnering via PM.
ebonpraetor
11 jaren geleden
Dat zijn er dan al drie.

In de middag van de 12e dan maar? Of hebben jullie een sterke voorkeur voor de avond?
ebonpraetor
11 jaren geleden
Ik stel voor dat we om 1300 uur beginnen. Jullie weten als het goed is waar jullie moeten zijn.
Eterna
11 jaren geleden
is goed dan zal ik er zijn
December
11 jaren geleden
Yes I'll be there! En als het mag neem ik ook nog een vriendin mee. (:
ebonpraetor
11 jaren geleden
Prima. Ruimte zat, en met z'n vieren is magic misschien wel het leukst.
FrogDust18
11 jaren geleden
Yes! Ik vond het leuk vandaag, hoop er vaker bij te kunnen zijn!
ebonpraetor
11 jaren geleden
Zo af en toe organiseer ik het, en dan komt die hoop vast wel goed.

Mijn favoriete pot was het potje EDH waarbij het voor drie van de vier man eindigde in een gelijkspel. 64 kaarten trekken, gevolgd door nog eens 21 in 1 beurt was ook wel een beetje veel...
Eterna
11 jaren geleden
Yup was weer erg gezellig
en zolang je tijd hebt of er voor wilt maken dan lukt dat zeker wel
December
11 jaren geleden
Het was inderdaad een leuk middagje gisteren. (:
ebonpraetor
11 jaren geleden
Zaterdag de 15de en/of 22ste juni ben ik weer in de gelegenheid om een potje te spelen.
Nog mensen zin om weer bij mij thuis te komen spelen? Voorkeuren voor dag/tijdstip kun je hier kwijt of per PM.

Mijn Horde deck is ook eindelijk af dus die wil ik dan graag eens gaan testen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 237 posts
  • Laatste post ebonpraetor 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Eterna 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL