Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
ebonpraetor 03-01-2013 om 15:15
Kort verslag: het was een rustige dag.
Lekker ge-booster-battled en een leuk potje commander waarbij SirFlamio maar liefst 214 14/14 draken had aan het einde...
Ook nog een leuk potje commander waarbij ik ondanks een 1089/1089 Thromok the Insatiable toch niet kon winnen...
dus als ik het goed begrijp die devour dan had jij 1089 beesten op het veld???
Thromok the Insatiable heeft Devour X. Waarbij X het aantal gedevourede beesten is. Met X=2 krijgt hij dus 2*2=4 counters, met X=10 10*10=100, en met X=33 33*33=1089. Ik had er dus 33.
ja had het juist gelezen achteraf ok dan snap ik het
amai anders wou ik niet tegen die deck spelen amai 1089 beesten tegen mij zou ik schrik van krijgen
Voor de geïnteresseerden. Eens in de twee weken komt een groep magicers samen bij Studio Gonz in Gouda. Dit gebeurd dan op zondagmiddag vanaf 14:00 totdat de avondhouder de deur sluit. Entree is gratis en 's avonds wordt er vaak eten besteld of gehaald (wel op eigen kosten natuurlijk). De eerst volgende is morgen 7 april 2013.
Op de site van Studio Gonz www.studiogonz.nl is ook te zien bij de agenda wanneer het is (Lounge & Gaming).
Zo af en toe organiseer ik het, en dan komt die hoop vast wel goed.
Mijn favoriete pot was het potje EDH waarbij het voor drie van de vier man eindigde in een gelijkspel. 64 kaarten trekken, gevolgd door nog eens 21 in 1 beurt was ook wel een beetje veel...
Zaterdag de 15de en/of 22ste juni ben ik weer in de gelegenheid om een potje te spelen.
Nog mensen zin om weer bij mij thuis te komen spelen? Voorkeuren voor dag/tijdstip kun je hier kwijt of per PM.
Mijn Horde deck is ook eindelijk af dus die wil ik dan graag eens gaan testen.