Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die in gouda magic spelen
Momenteel speel ik het nu namelijk alleen actief met een vriend van mij maar het zou toch wel leuk zijn om het met wat meer mensen te kunnen spelen
Er viel me net op dat je idd uit Gouda komt.
Ik woon er ook. Ben nog een beetje aan het twijfelen of ik weer eens actief wil gaan spelen.
Wat spelen jullie precies? En wanneer (mijn week zit meestal al wel vollig)?
Ik hou vooral van casual multiplayer...
Tja wat zie je als actief we spelen meestal op de vrijdag bij hem of bij mij (in combinatie met bijvoorbeeld halo or een ander spel op de xbox)
En omdat we dus met zn tweeen zijn spelen we dus voornamelijk casual tegen elkaar, mijn vriendin doet zo nu en dan ook ngo wel eens mee.
We spelen ook soms met kopietjes om decks te testen of gewoon om een leuk deck te maken die je anders toch noot kan betalen XD.
Tevens probeer ik altijd een sealed te regelen wanneer er een nieuwe serie uit komt (dan spelen er altijd nog wat andere vrienden mee die magic wel leuk vinden maar niet om echt actief te doen)
Vind multiplayer ook altijd wel leuk ik heb alleen nog nooit EDH gedaan XD
meh geen standard deck momenteel en ook geen EDH deck wel designed zit momenteel met wat geld problemen door UWV en dierenarts XD anyways ik zal zeker nog wel eens komen spelen en ik ben langzaam mn 1e EDH deck aan het bijelkaar sprokkelen
Ik ben er wel een keertje voor te porren. Woensdagen en vrijdagen kan ik standaard niet. De rest is variabel.
Nog wel even wachten tot ik volgende week mijn bestelling voor het bijna afmaken van mn EDH deck plaats, binnenkrijg en heb verwerkt.
Alleen zoals ik al eerder zei heb ik geen EDH deck anyways lijkt me dan leuker om het met zn 3 minimaal te doen (dus als rody kan) dus even kijken wanneer hij weer terug is en wanneer iedereen kan/wil en dan nog even kijken welke format en alles
Als het heel toevallig goed uitkomt wil ik ook best een keer langskomen als er toch wat afgesproken wordt. Ik woon in Leiden en heb een auto, dus ik ben er zo .