Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic in Gouda

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik heb er 21 momenteel
ebonpraetor
12 jaren geleden
21?!? Dat is wel veel. Ik heb niet eens 21 decks.
Ik zit op 1 wit survival deck
1 GR bash and burn
1 necropotence deck
1 ander B deck
1 U deck dat op de slooplijst staat,
1 UG deck
en 1 EDH deck (90% af, maar al wel speelbaar).

6 en een half decks dus...in totaal.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Bij mij het meeste dat in mijn decklist staat op mijn BoM spot
Eterna
12 jaren geleden
Hmmm Volgens mij is 4 maybe met mijn vriendin erbij wel een leuk aantal voor commander?
Mits Magnus wat decks wilt mee nemen natuurlijk
Anyways ik wou even weten op welke dagen jullie een beetje kunnen dan kan ik namelijk even wat regelen
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Zaterdag 31 maart komt mij wel heel erg goed uit .
Eterna
12 jaren geleden
Is goed dan ga ik even wat proberen te regelen voor die dag
Hoe hebben jullie het liever kwa eten en drinken ?
Iedereen neemt wat mee of ik haal het en we delen het door het aantal mensen?
En s'avonds of smiddags ?
ebonpraetor
12 jaren geleden
De 31ste kan ik ook vast wel een aantal uurtjes vrij maken. Des avonds is denk ik voor mij makkelijker, maar in de middag kan ook wel.

Het kan bij mij thuis: niet de grootste tafels, maar ruim voldoende voor 4 spelers, en misschien krijg ik mn vriendin dan ook wel zo ver om een potje mee te spelen (die heeft wel ongeveer 0 ervaring, maar goed).

Ik ben altijd wel voor zelf wat mee nemen.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik kan van 13-23u . Doe wat jullie het beste uitkomt . Mijn voorkeur is altijd dat mensen ieder wat snacks en drinken meenemen, zodat de gastheer niet te zwaar belast wordt, en 's avonds iets van een pizza halen ofzo . Maar ik ben extreem flexibel .

Ik vind het ook geen enkel probleem om een beginnende speler wat wegwijs te maken .
Rody
12 jaren geleden
Oh ik zie nu pas dat jullie vroegen wanneer ik terug ben... pas in Juli
Ik dacht alvast even te reageren zodat jullie weten dat ik interesse heb haha
Eterna
12 jaren geleden
Crap net achter gekomen dat op die dag ik naar klaas vam der eerden ga met me vriendin ___ dus moet toch ff naar een andere dag verplaatst worden ben ik bang
ebonpraetor
12 jaren geleden
Kan gebeuren: stel maar een andere dag voor, kijken we dan weer verder. In het weekend kan ik vaak wel.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Om een alternatief voor die dag te bieden: het kan ook bij mij thuis in Leiden .
ebonpraetor
12 jaren geleden
Maar dan hebben we nog steeds te weinig spelers, dus dat helpt helaas niet Magnus...
 bijgewerkt door ebonpraetor 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Om het overzichtelijk te houden heb ik een topic geopend voor Magic in Leiden op 31-3, dan kunnen we hier verder gaan met Magic in Gouda .
ebonpraetor
12 jaren geleden
Poging drie:

In mei heb ik twee weekenden wel tijd om ergens (bv. in Gouda) te MTG-en. Het weekend van 12 mei en 19 mei.
Het kan dan bij mij (ik heb het rijk alleen).

Geinteresseerden?
Eterna
12 jaren geleden
altijd maar voor ik zeg dat ik er ben zal ik eerst even goed in mijn agenda kijken XD
Mogelijk willen 2 vrienden van mij ook meedoen als dit mag (aangezien je aanbied om het bij jouw te doen)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik kan helaas beide dagen niet .
RA
12 jaren geleden
ik zag toevallig dat jullie nog mensen zochten in gouda.
laat ik nou ook wel in zijn voor een potje casual oidd
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Als er iets is, hoor ik het graag. Als ik dan kan, kom ik graag langs .

In de week van 29 april heb ik, behalve maandag, door de week wel wat tijd, misschien zelfs overdag. Maar 's avonds is ook goed . Is er een plekje in Gouda bij iemand waar we kunnen spelen?
ebonpraetor
12 jaren geleden
Ik zie nu pas de vraag van Eterna: natuurlijk mogen andere mensen ook mee doen. Tot op zekere hoogte (4 a 5) geldt hoe meer zielen hoe meer vreugde.

De weekendnen van 12 en 19 mei heb ik nog steeds zee-en van tijd.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 237 posts
  • Laatste post ebonpraetor 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Eterna 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL