Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
2-0 vs mono groen
Makkelijke win! Ook niet echt duidelijk wat hij precies speelde.
Geen removal dus mijn gobbies en artifacts hadden grote lol.
1-2 vs human wit
Vorige keer ook van verloren.
Wat dit deck vooral vervelend maakt is de Gideon's Lawkeeper en de Oblivion Ring
Maakt mijn deck net iets te langzaam. En als kill is de Hero of Bladehold erg
pijnlijk. Ik had Stromkirk Noble ingeboard, werkte echt super. Maar ik had ook
act of aggression moeten in boarde. Een Hero of bladehold aan mijn kant met 2 soldiers, battlecry
en battlecry van mijn beestjes erbij, dat is pas echt pijnlijk.
2-0 vs solar flare
Een niet zo'n goede solar flare om eerlijk te zijn. Wurmcoil Enginetegen me gekregen een paar keer. Maar me Vault Skirge
Was +10 counters dus zoveel maakte me dat niet uit. Hij had mass removal en oblivion ring
er in, maar dat kwam niet op tijd. (Gelukkig)
1-2 vs solar flare (eclavyrr)
Iedere keer op beurt 4 kwam er een wrath of god op tafel.
Als dat niet was gebeurd dan was hij zelf dood geweest. Kon net niet
de kill maken iedere keer. Alweer wurmcoil engine.
Loss lag vooral aan niet weten wat ik precies moest inboarden.
Verder speelde elk deck wel een wurmcoil engine.
Dus: Volgende keer act of agression in boarden!!
Vandaag FNM gespeeld in Eindhoven (Gameforce) met mijn Bant Pod deckje.
Rnd 1: Bye, flink veel kaarten ingeleverd bij de verkoper voor zijn privecollectie en daardoor dus ook weer de nodige kaartjes kunnen bijruilen.
Rnd 2: U/W control. 2-1 win. De uitdaging was om de Day of Judgment en Snapcaster Mage heen te spelen. Sun Titan blijkt de MVP als het gaat om recovery na een mass removel. Sun Titan haalt Phantasmal Image terug, komt in het spel als kopie van sun titan en haalt een 2e phantasmal image terug, die in het spel komt als sun titan die een Blade Splicer terug haalt, die een Golem token vriendje met zich meeneemt.
Rnd3: RDW. 2-1 win. Key tegen RDW is het overleven van de eerste golf van agressie. Brindle Boar en Timely Reinforcements geven genoeg leven om tijd te kopen. De altijd gevaarlijke Shrine of Burning Rage wordt goed afgestopt door Sylvok Replica of overgenomen met Master Thief.
Rnd 4: 1-2 loss. Spannend potje die eindigde in 2 decks die eigenlijk weinig goed lieten zien. Hij kreeg weinig land, ik kreeg geen pod/vat. Uiteindelijk trok hij aan het langste eind doordat ik niet zag dat hij 2x Kessig Wolf Run op tafel had liggen. Les van de dag: voor het declaren van blockers, altijd alle factoren op tafel goed bekijken.
Al met al een leuk resultaat, en veel vertrouwen in de kwaliteit van mn deckje. Hoe ging het eigenlijk met jou [user]bassiuz[/k]? laatste ronde speelde je naast me, maar dat was zo snel over dat ik het niet eens in de gaten had.
Eclavyrr Vandaag speelt die met Birdjes Pot! Dat worden weer lange pottjes. Tegenstanders ben klaar voor een uitputtings slag.
[d]1154[/d]
Saphie Ze is knap, ze is geweldig....kuch kuch.
De goblins zijn weer klaar om opgeofferd te worden!! Goblin Deck Wins...versie 2.
- Alot of goblins where hurt during the production of this deck-
Ronde 1: vs. RDW
Moest tegen een typisch RDW spelen. Eerste ronde ging super goed. Daarna werd het sideboaren en had mijn tegenstander nog meer removal ingeboard. Hier konden mijn Goblins niet meer tegen op. 1-2 verloren. Toch eens kijken of ik iets tegen RDW kan doen. Meestal is rood tegen rood een wedstrijd van de snelste.
Ronde 2: vs. Mimic Vat
Heel Eerlijk te zijn wist ik niet goed wat er werd gespeeld, tot het potje over was.
Niet echt veel problemen gehad. Het was snel voorbij. 2-1 gewonnen. De loss was omdat ik 4x opnieuw moest mullegunnen. mellegunnen?
Had beurt 1 een Memnite liggen zonder land. 5 beurten lang geen land geraapt.
Toch stond hij op 1 leven toen hij mij neer had.
Ronde 3: vs. Judge zelf bedachte Birthding Pot groen zwart blauw deck.
Vrij makkelijk gewonnen. Enige spel die vervelend was: Mental Misstep aangezien mijn Kuldotha Rebirth maar 1 mana gebruikt, was het erg effectief. Maar me goblins en artifacts hadden niet veel problemen. 2-0 1? gewonnen.
Ronde 4: vs. groen wit blauw iets....birthding pod of mimic vat
Het ging in iedergeval zo snel dat ik niet heb gezien wat hij speelde.
9 punten totaal.
Geen random geen win
Maar wel super leuke avond gehad. En ik heb full art Memnitex4 kunnen bij ruilen
Njah, op die FNM ging ikzelf 3-1 met mijn Architect Illusions deck. Verloren van een veel te vaag en onstabiel Infect Pomp deck. Soms heb je nou eenmaal pech.