Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
"De tweede eis is dat het deck in Standard speelbaar moet zijn."
betekend dit dat het standard legal moet zijn? of dat het ook gewoon nog een beetje te spelen is in standaard?
bijvoorbeeld dat het ook anderre decks kan verslaan enzo. het is moeilijk om een goed deck helemaal zonder duure kaarten te bouwen als je blauw gaat :/ (geen snapcasters en geen planeswalkers)
zombies heeft dan geen cavern of souls als je budget wil bouwen wat eigenlijk in standaard essentieel is (vind ik).
ik vindt het nu nog erg moeilijk om een grens te trekken. Ik heb wel een tijdje geleden een heel origineel deck van izzet wat het nog aardig deed in de standaard formaat, maar dan speel ik natuurlijk wel 4x snapcaster omdat het bijna een must is in 90% van alle blauwe decks in het formaat.
ik twijfel nog wel over de land en creature keuze ed
ik ben zelf niet zo fan van de shocklands namelijk
en ik weet niet of de juiste creatures heb om te kunnen finishen
3. Hoeveel kosten de kaarten in je deck?
Een goed deck hoeft geen duur deck te zijn. Het is een uitdaging om een goedkoper deck te bouwen dat net zo goed kan presteren als een duurder deck! Als je daarin slaagt dan wordt je daarvoor beloond met een betere score op dit onderdeel.
Las hier bijna overheen, wilde all een Hell-elujah deck gaan maken met 4 Tamiyo, 4 Bonfire, 4 Thundermaw Hellkite, 4 Snapcaster, 4 Temporal Mastery etc. etc.