Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Las bijna over het budget-gedeelte heen. Wilde al een Hell-elujah deck bouwen met Thundermaw Hellkites, Tamiyo's, Bonfires, Temporal Masteries en dat soort grappen en dan hopen dat het wint op powerlevel en de geweldig bedachte naam en dan cashen.
Heb nu gelukkig wel een veel leuker idee bedacht. Had er 2 en wil de andere ook graag posten maar ik wil niet iemand zijn kaas van het brood eten, als het deck er op het eind nog niet is post ik hem wel.
PS: nog een vraagje, hoe zit het met sideboards? Ik zie dat de meesten geen sideboard bouwen dus als ik dat dan wel doe wordt mijn deck ook weer duurder.
Kans maken op je deck? Zo werkt het!
Als je mee wilt doen aan deze actie, zorg dan dat je je deck (zonder sideboard) voor 25 november hebt geplaatst op Bazaar of Magic.
Is het ook prima als er wel een Sideboard bij zit, maar die niet bij de prijs hoort? Negeer die gewoon maar helemaal bij de prijsvraag. Ik gebruik die lijstjes namelijk vaker, voor als ik wil kijken wat voor decks ik allemaal heb gebouwd, of ik wil eens een keer iets andesr in elkaar bouwen, dat ik het Sideboard iig ook alvast erbij heb
Bassiuz 24-10-2012 om 19:11
Is het ook prima als er wel een Sideboard bij zit, maar die niet bij de prijs hoort? Negeer die gewoon maar helemaal bij de prijsvraag. Ik gebruik die lijstjes namelijk vaker, voor als ik wil kijken wat voor decks ik allemaal heb gebouwd, of ik wil eens een keer iets andesr in elkaar bouwen, dat ik het Sideboard iig ook alvast erbij heb
Het kan ook nooit makkelijk he? De regels zijn helder: geen sideboard.
Ik doe gezellig mee met mijn huidige Izzet dekje. Hopelijk maakt het ondanks een aantal dure kaarten die ik ondertussen er in heb zitten toch een kansje ^^