Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Return to Ravnica | Build your Guild: Win your Deck!

chaoticteddy
11 jaren geleden
Ha, leuke contest! Ik heb ook eens een deck in elkaar gezet, in dit geval een Azorius deck dat het spel controleert met humans, en uit kan combo-en met Laboratory Maniac:

Zoockey
11 jaren geleden
De deadline hiervoor is trouwens nog wel echt super ver weg, terwijl er al zo veel deelnemers zijn
beany
11 jaren geleden
vond het ook erg lang
miz 1-2 weken inkorten?
een beetje tijd is wel fijn aangezien je dan nog tijd hebt om dingen teveranderen
ik dacht eerst dat het 25 oktober was (de deadline)
Ralf
11 jaren geleden
We willen iedereen de gelegenheid geven om mee te doen. Je moet het zo zien: als je eerder je deck inlevert dan ben je origineler en wordt je toch meer beloond. Iedereen die na jou ongeveer hetzelfde doet, moet daarop inleveren!
Zoockey
11 jaren geleden
Fair enough.
Fjaulnir
11 jaren geleden
Oei, dan ga ik maar snel inleveren
beany
11 jaren geleden
hmm raar want hoe kan je dat weten als er op de laatste dag er wat veranderd is?
hoe gaan jullie zoiets beoordelen? want je kan ook alleen je manabase wat veranderd hebben
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Omdat we niet aannemen dat de mensen hier opzettelijk de boel aan het vernaggelen zijn, en wij ook niet dom zijn, en ook zien welke decks hier al gepost zijn .
Morph
11 jaren geleden
Hier ook mijn bijdrage:
Rivirland
11 jaren geleden
Leuk idee voor een contest (:

Hierzo is mijn creatie:



Er zijn al erg veel leuke inzendingen
 bijgewerkt door Rivirland 11 jaren geleden
Fjaulnir
11 jaren geleden
Mijn inzending:

[d]6380[/d]

(kan nog aangepast worden adhv decktesten)
doordenkertje
11 jaren geleden


mijn inzending volgens mij erg orgineel
Thorsten
11 jaren geleden


Ik ben nog niet helemaal tevreden maar het deck is nu genoeg af om in te zenden.
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Zo... mijn deck...

 bijgewerkt door robbertvanderkleij 11 jaren geleden
Zoockey
11 jaren geleden
Vier kleuren en toch voldoen aan de eisen. Nice!
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Ow, hij doet dat elke keer automatisch... Ik zal ff het wit en rood weghalen... Lang leve hybrid...
woestie
11 jaren geleden

Niet een orginele kleurencombinatie, hopelijk wel een beetje een orgineel deck, heb de andere niet echt doorgekeken =/
MB070
11 jaren geleden
Wat een leuke challenge is dit! Ik heb mijn deck al ingeleverd en zit vol met ideeen voor andere goedkopere decks. Wie weet voor een andere keer. Leuk om zo af en toe te checken wat voor decks hier voorbij komen.
Ik vind het een erg leuk idee dat de decks gespeeld gaan worden en tegen elkaar worden getest. Sommige mensen hebben ook er ook leuke flavourteksten bij geplaatst (Rakdos party animals van Eclavyr, bijvoorbeeld) en dat heeft mij weer geinspireerd om een mooie tekst te bedenken. Keep up the good work!
Jeff
11 jaren geleden
Laat ik ook een deck toevoegen!


Even for the record: ik mag dit deck tot de deadline aanpassen zoals ik wil? Ik heb nog een ander cool idee namelijk, maar dat wil ik eerst wat verder uitwerken.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Jep, ongelimiteerd aanpassen mag
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 239 posts
  • Laatste post Ixidor 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top