Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
1) het moet niet duur zijn : onder de 50 euro: check
2) het moet block constructed zijn : check
3) it is standard elegal : check
4) moet 60 kaarten hebben: check
5) thema is populate kaarten go figure
met hulp van een players guide boekje uit een fatpak van iemand die ik ken, zocht ik de kaarten van ravnica op.
6) is een thema dat past over de overpopulatie van de aarde
paar opmerkingen
1) om dat ik geen tournooien speel weet ik begot niet welke combos in een tornooi draaien
2) dit deck valt nog onder aanpassing tot het eind van de deadline zo kan ik wel wat minder obvious kaarten insteken. Dit is een deck dat los uit de pols komt, gebaseerd op dat boekje
Whoohoo nadat ik een deck had gemaakt was ik wel even benauwd of niemand anders nog zoiets had, maar gelukkig niet.
Hier is mijn deck:
[d]6445[/d]
Nog even een story erbij gemaakt
Zo, geen verstand van toernooien of standard tbh aangezien ik alleen casual speel.
Maar hoop dat ik er alsnog iets leuks van gemaakt heb. Was in ieder geval erg leuk om weer ff een deckje te maken
Ok, ik heb tijd te veel en ben te gek van statistieken
Op dit moment zijn er 46 decks gepost met de volgende verdeling:
12x Azorius
10x Izzet
10x Golgari
7x Rakdos
7x Selesnya
Het gemiddelde deck kost €70,82.
Het deck van Ixidor is het duurst en kost €205,- terwijl Alma beter de 2e prijs kan winnen dan de eerste met een deck dat €13,95 kost
Rakdos decks zijn gemiddeld het duurst met een gemiddelde van €81,95 terwijl Azorius decks gemiddeld slechts €56,- kosten. Daar tussenin zitten Izzet (€67,32), Selesnya (€79,78 ) en Golgari (€78,05).
[/ tijd teveel]
Oh en uiteraard ben ik mijn eigen deck vergeten mee te tellen aangezien die nog niet in dit topic staat Dus tel er nog maar een Golgari deck bij en haal de algemene en Golgari gemiddeldes maar iets omlaag want daar zit ik onder
hmmm crap ik zit wel aardig wat boven het gemiddelde van azorius
al denk ik wel dat speeltechnisch dat ook wel hoord aangezien er 2 shock lands en 4 duals inzitten en nog dure removal
wel leuk om de verhoudingen tezien
en ik denk dat als alma de 2de plek wint ze duurder uit is aangezien ze dan verzendkosten bij moet betalen