Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Return to Ravnica | Build your Guild: Win your Deck!

Victorvndoom
11 jaren geleden
mijn deck ook wat goedkoper gemaakt zit niet meer in de duurste : is 25 euro of zo, bijna een event deck waardig
Twigwalker
11 jaren geleden
Quote:
Victorvndoom 03-11-2012 om 20:31
mijn deck ook wat goedkoper gemaakt zit niet meer in de duurste : is 25 euro of zo, bijna een event deck waardig


Event decks zijn meer dan 25 euro hoor als je alle kaarten los bij elkaar optelt
StanleyW
11 jaren geleden
Quote:
NjitRam 01-11-2012 om 12:32
Ok, ik heb tijd te veel en ben te gek van statistieken


Doe je dit aan het eind nog een keer? Dit vind ik ook wel interessant
 bijgewerkt door StanleyW 11 jaren geleden
mr83
11 jaren geleden
Nou dit is waar ik aan gepuzzeld heb

[d]6523[/d])
 bijgewerkt door mr83 11 jaren geleden
Jasper90
11 jaren geleden
Goed, ik heb ook wat in elkaar geflanst. Enjoy, een gedetailleerde beschrijving van het deck kun je vinden.



Om eerst maar even op de keuze van de guild. Ik ben al bezig met leuke decks maken van Golgari, Izzet en Rakdos. Dus om de prijs een beetje mee te rekenen vond ik Selesnya leuker dan Azorius.

Ten tweede redelijke prijs (zit net onder de 40 euro), waarbij de verhoudingen van soort kaarten (rare/uncommon/commen) redelijk verdeeld was, hierdoor geen mytics (ook niet te vinden in andere event decks)
 bijgewerkt door Jasper90 11 jaren geleden
Bartttto
11 jaren geleden
En hier is mijn deckje Het gaat vooral om de fun dus ook de mindere goden zitten in dit deck. Het budget is oke en mij lijkt het vooral leuk om de tegenstander hem te laten stressen als je Epic voor x=7 of meer doet. Feedback mag natuurlijk altijd

standard
Epic Izzet
door Bartttto5 jaren geleden
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (mooier linkje gemaakt)
robbertzijlmans
11 jaren geleden
Zo, dat was stiekem best leuk! Mijn eerste Standard deck ook, best lastig als je normaal van alles te kiezen hebt (casual). Hier mijn Selesnya blink deck:
Darkgizmo
11 jaren geleden
Zo mijn inzending: Een lichtelijke combo van mijn wolf en golgari deck, maar dan wel wat aangepast. Maar niet gekozen voor een all-out foil deck vanwege de prijs van het deck.
Jippie
11 jaren geleden
Echt een leuke actie, ik moet mee doen. Ik voel de honger in mij opwellen:

standard
Growing Rot
door Jippie5 jaren geleden
devon1998
11 jaren geleden
Leuke actie
standard
RtR
door devon19985 jaren geleden
bbgnl1987
11 jaren geleden
Deck Building Wed: Izzet Instant/Sorcery Flash
'

Ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden wil graag alles horen!
noazie
11 jaren geleden
Beste bazaar of magic
ik heb mijn deck klaar.Hier is het linkje



groetjes,
noazie

 bijgewerkt door Jeff 11 jaren geleden (Decklinkje aangepast :))
Jeunster
11 jaren geleden
Hallo Bazaargangers, ik heb ook een Standaard deck gemaakt voor deze actie.



Groeten Jeun
 bijgewerkt door Jeunster 11 jaren geleden
jorn
11 jaren geleden
Ik heb de decks van de competitie door mijn gepatenteerde Deckvergelijker(TM) gehaald en de resultaten geclusterd (zie plaatje). Er komen grofweg 5 grote clusters uit, maar ik heb nog niet gekeken of deze ook overeenkomen met Guilds danwel kleuren combinaties.

In het plaatje kun je de overeenkomsten tussen de decks zien. Op de y-as is de mate van overeenkomst weergegeven. Op de x-as de verschillende decks. Het plaatje is een hierarchische boom. Elk deck wordt met elk ander deck vergeleken. Helemaal onderaan zijn de "bladeren" van de boom. Naarmate de afstand groter wordt (van beneden naar boven op de y-as), worden "bladeren" samengevoegd als de afstand op de y-as de afstand tussen twee "bladeren" overschrijdt. Zo onstaan clusters.


*Edit*

Ik heb een andere cluster methode gebruikt en de labels leesbaar gemaakt.
 bijgewerkt door jorn 11 jaren geleden
kv83
11 jaren geleden
ik snap het niet
StanleyW
11 jaren geleden
@Jorn
Heb je ook een versie van dat plaatje met meer detail?
jorn
11 jaren geleden
Ja, maar het is niet mogelijk die hier weer te geven.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Mail hem maar naar mij, dan zie ik wel wat ik kan doen .
jorn
11 jaren geleden
Het probleem is niet zozeer de grootte, maar ik moet nog even uitvinden hoe ik labels leesbaar in het plaatje krijg. Ik heb hem nu al wat groter gemaakt (klik op plaatje), maar dan zie je dat sommige labels overlappen en sommige labels worden afgekort.
 bijgewerkt door jorn 11 jaren geleden
relax007
11 jaren geleden
Ok, ik vind het erg apart dat ik met een Izzet deck in een Golgari/Selesnya cluster terecht kom, kan je uitleggen hoe je systeem dat doet?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 239 posts
  • Laatste post Ixidor 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top