Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Win 1 van de 50 Return to Ravnica prijzen!

Ralf
12 jaren geleden
Beste BoM-ers!

In opvolging van onze vorige prijsacties geeft Bazaar of Magic maar liefst 50 Return to Ravnica prijzen weg!

Wil jij kans maken op één van deze prijzen?
Reserveer dan voor vrijdag 5 oktober je Return to Ravnica producten en losse kaarten van Return to Ravnica bij Bazaar of Magic! Als je Return to Ravnica in de voorverkoop reserveert, dan maak je automatisch kans op één van de 50 Return to Ravnica prijzen! Je hoeft hier verder niets voor te doen!

Wat kun je winnen?
We geven maar liefst 50 prijzen weg! Je maakt kans op Return to Ravnica Fat Packs, Intro Packs, Boosters, Deckboxen, Sleeves en winkeltegoed!

[table][tr][td]
[/td][td]
[/td][td]
[/td][td]
[/td][/tr][/table]

Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?
Als je je reservering voor vrijdag 5 oktober geplaatst hebt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je niet alleen je bestelling ontvangt, maar ook je prijs! Alle prijzen worden namelijk automatisch meegestuurd met de bestellingen van de prijswinnaars!

Actievoorwaarden
- Alleen bestellingen die minimaal 10 euro producten van Return to Ravnica of 10 euro losse kaarten van Return to Ravnica bevatten, tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 5 oktober 2012 komen in aanmerking voor de prijzen. Ook bestellingen die afgehaald worden dienen betaald te zijn voor 5 oktober om in aanmerking te komen voor een prijs.
- Maximaal 1 prijs per persoon.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Supercool! Gratis prijzen, count me in!
kv83
12 jaren geleden
Wat ik me altijd afvroeg. Als je het ophaalt, hoe weet je dan dat je gewonnen hebt?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dan liggen je prijzen bij je bestelling .
Twigwalker
12 jaren geleden
Jeej! Dat wordt sowieso weer even voorbestellen, maar eerst nog even wachten tot de losse kaartjes op de website staan =)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ja, eerder is losse kaartjes bestellen wel lastig .
Twigwalker
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 12-09-2012 om 15:45
Ja, eerder is losse kaartjes bestellen wel lastig .


Het zou toch ook zomaar kunnen dat ik alvast wat boosters bestel voor Booster Battles Mark ?
 bijgewerkt door Twigwalker 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik zat je te plagen .
NjitRam
12 jaren geleden
DoH, net vanochtend een bestelling geplaatst, maar daar zaten geen RtR producten tussen. Maar eens de site goed in de gaten houden wanneer de singles er op staan en daar wat van inslaan

(Maakt eigenlijk ook weinig uit dat deze actie er net is nadat ik besteld heb, want ik heb HARD nieuwe sleeves nodig)
derooy89
12 jaren geleden
zoon raar vermoede dat mijn portomonnee deze set niet leuk gaat vinden, ik zelf kan daarin tegen niet wachten! super actie dit BoM!
RobertL
12 jaren geleden
Ik heb vanmiddag mijn bestelling gedaan en gekozen voor contant betalen bij afhalen .

Dan binnenkort maar even langsgaan en alvast betalen .
Chrissnake
12 jaren geleden
Mooie actie dit wederom
 bijgewerkt door Chrissnake 12 jaren geleden
jiggyj
11 jaren geleden
Heb net een boosterbox besteld dus ben benieuwd!
Thomasvdk
11 jaren geleden
Ben ook heeeeeel benieuwd. Iig een leuke aktie
ma1k3l
11 jaren geleden
inderdaad leuke actie alweer ^^
ook maar even een pre-order doen dan maar
Chrissnake
11 jaren geleden
Heb vandaag ook mijn boosterbox besteld, dit zal weer veel speel plezier opleveren
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Same same
Darkgizmo
11 jaren geleden
Dadelijk als ik thuis ben wat kaarten bestellen. Ff noob vraag, maar tellen kaarten die duurder zijn dan €10 ook als zijnde €10 aan losse kaarten :-P
Thomasvdk
11 jaren geleden
Quote:
Darkgizmo 30-09-2012 om 20:46
Dadelijk als ik thuis ben wat kaarten bestellen. Ff noob vraag, maar tellen kaarten die duurder zijn dan €10 ook als zijnde €10 aan losse kaarten :-P


LOL
MagnusMagicus
11 jaren geleden
jazeker!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 76 posts
  • Laatste post Xarian 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top