Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hoi! Welkom op de Bazaar! In het introductieforum kun je een topic maken om jezelf voor te stellen. Maar omdat we het wel leuk vinden om te zien wie er nu achter de naam zit, is dit het foto topic!
Gebruikers kunnen momenteel nog geen foto's plaatsen. Er komt een mogelijkheid aan dat gebruikers met Loyalty level 8 en hoger dit wel kunnen, maar tot die tijd doe ik het voor jullie .
Reageer op dit forum met een post naar een plaatje op het web waar jij en eventueel een paar anderen op dit forum op staan. Ik, of een andere moderator, zal daarna de post editen om het plaatje toe te voegen. Edit je post daarna niet meer, anders is foto weer een linkje geworden Wil je toch editen, meldt dit daarna even bij een mod, dan maakt hij er weer een plaatje van
Zet er ook graag linkjes bij wie erop staan. Dat doe je zo: [user]naam[/user].
Magnus, heb je die serie Home Improvoment ooit gezien? Daar zat die rare buurman ook altijd verstopt achter een shutting o.i.d.
Doet me dit wel aan denken
Haha!! Nee, volgens mij geen Tree of Redemption Was een Blanchwood Treefolk, ik kreeg me een knal van dat ding!! (of liep ik niet op te letten en liep ik er zelf tegenaan??)