Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
super tof marcus dat je een pagina gemaakt hebt. een klein dingetje. helemaal bovenaan staat build your guild dat moet card zijn lijkt mij zo.
oh en lokkij je kaart heet malakir bloodlord, maar in je tekst staat vampire bloodlord. ik denk dat je dit even aan moet passen. plus een rarity lijkt me handig.
Skeletor, Lord of Bones
Legendary Creature - Skeleton Warrior 1/1
When Skeletor, Lord of Bones enters the battlefield choose a creature type.
Destroy all creatures you control that are not of the chosen type. Put a +1/+1 counter on Skeletor, Lord of Bones for each creature destroyed this way.
Creatures you control of the chosen type get +1/+1.
Skeletor, Lord of Bones gets +1/+1 for each creature of the chosen type that you control.
Noncreature artifacts you control are 1/1 Myr creatures in addition to their other types.
At the beginning of your upkeep, choose one:
* Gain control of target noncreature artifact.
* Put target noncreature artifact from a graveyard onto the battlefield under your control.
"Greed, Envy, none of that, they just do what they do best."
3/3
Commander was wat meh, geen D-gun
Dus hier de uitzaaier, iets simpeler en geeft een goede boost en leuk/goed/handig effect
Volgens mij bedoel je "Dissemination Myr" .
En je abilities zijn wat wonky verwoord:
Dissemination Myr
Artifact Creature - Myr
Myr creatures you control get +1/+1 and gain ", : Regenerate target Myr".
At the beginning of each upkeep, gain control of target artifact. It becomes a 1/1 Myr creature in addition to its other types and gains ": Add to your mana pool."
, Sacrifice an artifact: Return target artifact from a graveyard to the battlefield under its owner's control.
2/2
Iets simpeler noem je het . Ik vind het nog steeds een enorme lap tekst . Ik zou het regenerate gedeelte weglaten en het reanimate denk ik ook. En waarom jat je in elke upkeep iets? Moet dat niet je eigen upkeep zijn? Nu gaat het wel retehard voor een mana spell. Als ik een suggestie mag doen die lijkt op wat jij wil bereiken, maar het wat simpeler doet:
Dissemination Myr
Artifact Creature - Myr
Noncreature artifacts you control are 1/1 Myr creatures in addition to their other types.
* Put target noncreature artifact from a graveyard onto the battlefield under your control.
3/3
Bij boogschutters moet iemand het commando hebben. Dat is een leider, die vaak zelf geen boog gebruikt (vandaar dat hij zelf geen Archer is, maar een Soldier; het type dat leiders zoals Brimaz, King of Oreskos vaak mee krijgen). Daarnaast heb ik er in verwerkt dat de boog een effectief wapen is tegen flyers, effectiever dan tegen alles wat op de grond aan komt rennen.
Caller of the Shots
Creature - Human Soldier
Archers you control get +0/+3.
Archers you control have ": This creature deals 1 damage to target creature. If that creature has flying, deal 2 damage to it instead."
1/3 Hold your shots! Wait for it! FIRE!
MagnusMagicus 01-07-2015 om 10:09
Volgens mij bedoel je "Dissemination Myr" .
En je abilities zijn wat wonky verwoord:
Dissemination Myr
Artifact Creature - Myr
Myr creatures you control get +1/+1 and gain ", : Regenerate target Myr".
At the beginning of each upkeep, gain control of target artifact. It becomes a 1/1 Myr creature in addition to its other types and gains ": Add to your mana pool."
, Sacrifice an artifact: Return target artifact from a graveyard to the battlefield under its owner's control.
2/2
Iets simpeler noem je het . Ik vind het nog steeds een enorme lap tekst . Ik zou het regenerate gedeelte weglaten en het reanimate denk ik ook. En waarom jat je in elke upkeep iets? Moet dat niet je eigen upkeep zijn? Nu gaat het wel retehard voor een mana spell. Als ik een suggestie mag doen die lijkt op wat jij wil bereiken, maar het wat simpeler doet:
Dissemination Myr
Artifact Creature - Myr
3/3
Tof, ik wilde met de vorige wel nog wat knutselen, maar deze zou ik zelf spelen.
En Dissemination klopt inderdaad, ik had hem gekopieerd van een site, daar kwam die op Dessimination dus vandaar
Ik vond het een leuk ontwerp, dus ik dacht: laat ik wat input geven .
Ik luister naar de podcasts van Mark Rosewater, en hij heeft ook dingen verteld over design. Een van de dingen die me is bijgebleven is: probeer niet te veel te doen. Vaak proberen mensen - ook beginnende designers - veel te veel in een kaart te proppen omdat dat allemaal 'past' volgens de flavor. Maar een kaart wordt er al snel onduidelijk van. Ik probeer me altijd aan KISS te houden (Keep It Simple, Stupid) .
MagnusMagicus 01-07-2015 om 13:54
Ik vond het een leuk ontwerp, dus ik dacht: laat ik wat input geven .
Ik luister naar de podcasts van Mark Rosewater, en hij heeft ook dingen verteld over design. Een van de dingen die me is bijgebleven is: probeer niet te veel te doen. Vaak proberen mensen - ook beginnende designers - veel te veel in een kaart te proppen omdat dat allemaal 'past' volgens de flavor. Maar een kaart wordt er al snel onduidelijk van. Ik probeer me altijd aan KISS te houden (Keep It Simple, Stupid) .
Dat gaat dan niet bij Henry, zijn "mind" is nou eenmaal "complicated"
Blasty 01-07-2015 om 16:36
Even door-twitteren naar Mark Rosewater, misschien hebben ze nog plek in Battle for Zendikar set
Meer kans als je het niet twittert dan wel ben ik bang Hij mag geen kaart ideeën aannemen namelijk. On topic: Er is trouwens ook een mooie artifact lord gespoilerd
Edit: het subtype is veranderd van Human Shaman naar Human Fire Mage
Dit is een andere kaart van Chandra, ook op een moment voordat zij planeswalker is geworden. Ze is de 'lord' van de hitte, en dat leek me wel een toepasselijk onderwerp omdat het nu natuurlijk ook zo warm is in Nederland.
De damage die ze doet als je een rode spell cast refereert natuurlijk naar het verbranden door de zon, en de abilities dat je een creature mag tappen of zelf een speler zijn hele beurt mag laten overslaan gaan over het feit dat je omdat het zo warm is natuurlijk heel loom en langzaam bent.
Dus je kaart moet je team versterken, en dat zie ik nog niet terug in jouw Chandra
Oh ja daar heb ik eventjes overheen gelezen
Bij deze kaart is het wel vrij lastig om het type te bedenken, aangezien het niet echt een type in magic is. Ik heb er wel een weten te bedenken, ik hoop dat dat ervoor door kan gaan!