Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Master of the Hidden Path
Creature - Soldier Spirit
Sacrifice a Plains: Exile target white creature. Return it to the battlefield under its owner's control at the beginning of the next end step.
2/2
seanfrenzy 02-07-2015 om 22:43 Master of the Hidden Path
Creature - Soldier Spirit
Sacrifice a Plains: Exile target white creature. Return it to the battlefield under its owner's control at the beginning of the next end step.
2/2
Joram 02-07-2015 om 07:15
Laat ik ook maar eens een poging wagen:
Edit: het subtype is veranderd van Human Shaman naar Human Fire Mage
Dit is een andere kaart van Chandra, ook op een moment voordat zij planeswalker is geworden. Ze is de 'lord' van de hitte, en dat leek me wel een toepasselijk onderwerp omdat het nu natuurlijk ook zo warm is in Nederland.
De damage die ze doet als je een rode spell cast refereert natuurlijk naar het verbranden door de zon, en de abilities dat je een creature mag tappen of zelf een speler zijn hele beurt mag laten overslaan gaan over het feit dat je omdat het zo warm is natuurlijk heel loom en langzaam bent.
Aangezien ik erachter kwam dat dit eigenlijk nog steeds geen 'lord' is, heb ik de kaart aangepast. Chandra is nu in principe de lord van de rode creatures:
Isperia, Wisdom in the Skies
Legendary Creature - Sphinx
Flying
Whenever Isperia, Wisdom in the Skies enters the battlefield, put a +1/+1 counter on target creature you control. It gains flying for as long as Isperia, Wisdom in the Skies is on the battlefield.
Creatures with flying you control have vigilance and 'Whenever this creature deals combat damage to a player, you may draw a card'.
"The Azorius laws will be written in the clouds, inevitably visable to every man, yet causiously marking the order we must strive."
Ik zie nu pas de post van Magnus dat er een Build Your Card helpdesk is, nice!
En @BrickFace: ik snap dat de kaart niet serieus is, maar zoals het nu verwoord is, zou ik wat vaker gebruik maken van de wc (ik neem aan dat er niet letterlijk badkamer bedoeld wordt ), want dan win ik zelf erg snel. Moet het niet zijn 'whenever a player goes to the bathroom, that player loses 10 life.'?
Dan nu ook mijn poging, ik wilde graag een lord maken voor een creature type waar nog geen lord van is (ik heb het overigens niet opgezocht, maar het leek me sterk dat die er van dit creature type is, anders ga ik wel een nieuwe maken ). Dus bij deze, een advisor!
The Wise Man
Legendary creature - human advisor
When The Wise Man enters the battlefield, you may search your library for a advisor card. If you do, reveal it, put it in your hand, than shuffle your library.
All other advisors you control have +0/+3 and ", : scry 1."
At the beginning of your upkeep, scry 1.
1/5
Een adviseur lijkt mij iemand die veel inzicht heeft, dus vandaar het scry gedeelte en daarnaast (niet per se, maar ik denk meestal wel) meer verdedigend dan aanvallend is ingesteld.
Edit: rarity vergeten, een boekje leek mij wel een leuk tekentje (da's toch een boek, of ben ik scheef?)