Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
heb nog een paar freetoplay (of wordt het free to pay) games staan die ik echt wil spelen zoals champions online, dcu online, binnenkort aion online wordt ftp (ze zijn bezig aan een beta),star trek is ook free to play basis geworden maar ik heb tijd te kort ondanks dat ik niet echt werk en thuis zit (en af entoe naar die winkel ga. Nu niet door die koude en dat vriesweer...
Nijntje 07-02-2012 om 20:19
Ow. Hoewel ik zelden naar complimentjes vis, is een held zijn omdat ik Munchkin speel wel erg vleiend
en Rodyzor: ik heb ook jaren gekookt op beroepsniveau maar heb dat een beetje in de wilgen gehangen, sinds ik met mijn laatste kokservaring helemaal geen tijd met overhield voor sociale aangelegenheden zoals FNM niet helemaal de reden om te stoppen maar het was gewoon niet te combineren met andere belangrijke dingen. Nu kan ik tenminste eens in de 2 weken aanwezig zijn en verders iedere vrijdag dat ik niks beters te doen heb
He wat tof om te horen dat je ook kok bent. Ook al werk je niet meer op beroepsniveau, kok blijf je altijd!
En wat je noemt is zeker wel het enige nadeel van het vak. Zeker als je een beetje hoger op wilt komen moet je er zo veel tijd in steken. Ik doe zelf ook graag mee aan sociale aangelegenheden en die mis ik nu wel. Als ik klaar ben met m'n reis ga ik eerst eens goed na denken hoe ik verder wil. Maar koken zal ik altijd blijven doen
Ben nog nooit bij een FNM geweest, laat staan een magic toernooi of iets dergelijks. Als ik terug kom ben ik wel van plan om eens mee te doen, zeker omdat er aardig wat mensen in Leiden wonen van het forum zo te zien
Ik kom ook weleens in Leiden. Leuke stad. Vorig jaar was ik met darkgizmo in Haarlem, toen bleek ons hotel op een steenworp afstand van DE magic winkel in Haarlem te zitten. Toch wel mooi dat ik mijn decks had meegenomen
gister nog even wat casual gespeeld bij de winkel in Bergen Op Zoom en de antwoorden met de judge besproken. Man man man, die weet echt veel en is nooit te beroerd om je uitgebreid antwoord te geven. Daarna nog naar vrienden gegaan die ook Magic spelen voor een spellen avond wat meer kletsen werd. Er is weer iemand geïntroduceerd met mtg. Fun!
Beetje schaamteloos slechts . Bowlen was leuk, lang niet gedaan en een stuk zwaarder dan op de Wii . Heb de eerste twee games gewonnen en de derde niet afgemaakt, maar toen stond ik wel achter .
Nijntje 16-02-2012 om 19:56
Hebben jullie dat ook, dat je geen mtg spelende vrienden kan bezoeken zonder dat er een potje gespeeld "moet" worden?
Nee, eigenlijk nooit. Maar goed, de mensen waar ik mee magic zijn of geen vrienden waar ik langs ga (mensen die ik ken door toernooien), of vrienden die ik puur en alleen maar zie om mee te magiccen; Ja, als ik bij die vrienden ben spelen we altijd wel een potje, maar dat is niet omdat ik er toevallig langs kom, meer omdat ik er heen ga om te magiccen.
Meestal spreken we een vaste dag af om met z'n allen te gamen (vaak is dat magic, maar ook andere borspellen bijvoorbeeld agricola is erg tof!). We hebben vaak ook nog genoeg andere belangrijke dingen te doen zoals bier drinken of eten
Rody 17-02-2012 om 03:16
Meestal spreken we een vaste dag af om met z'n allen te gamen (vaak is dat magic, maar ook andere borspellen bijvoorbeeld agricola is erg tof!). We hebben vaak ook nog genoeg andere belangrijke dingen te doen zoals bier drinken of eten
Agricola is leuk ja! Ik heb ook een (andere) vriendengroep waarmee we regelmatig afspreken voor bordspellen, soms een heel weekend lang. Ik heb zelf onder andere Ticket To Ride, Agricola, Macoa, Alba Longa, Stone Age, Dominion (inclusief uitbreidingen en volledig uitgedost in speciale sleeves), Bang, Hoogspanning, Ricochet Robots en nog een scala aan kleine kaartspelletjes.