Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Naast Magic heb een grote passie voor anime/manga. Ik kijk/lees niet alles maar sommige series zoals Code Geass of Berserk laten mij niet meer los
Daarnaast houd ik van bordspellen en wandklimmen. Vroeger zat ik ook nog wel eens uren voor de PC MMO's te spelen, maar daar ben ik mee gestopt. Af en toe gaan er wat uurtjes zitten in mijn Xbox 360 (Skyrim!) of de Wii, maar meestal crash ik het liefste op de bank met Saphie naast me en dan gezellig kassie kijken
Nu ik in China ben, drink ik wel veel thee. Heel het ritueel om het thee zetten heen is ook gewoon leuk :-)
Bordspellen hou ik ook erg van, kolonisten van catan, agricola of wat simpelere kaartspelletjes naast magic. Koken is mijn grootste hobby dus heb daar ook maar m'n werk van gemaakt. Momenteel lekker aan het reizen in China en over 2 maanden Australië. Kon hen niet laten: heb hier chinese magic kaarten gekocht. Helaas niet goedkoper als in Nederland :-p
MarcelN 06-02-2012 om 23:19
Nijntje!!! U is mijn held!! Munchkin is zo vreselijk grappig!! Het tofste wapen moet ik dan toch zeggen: Feet worse than death!!
Ow. Hoewel ik zelden naar complimentjes vis, is een held zijn omdat ik Munchkin speel wel erg vleiend
en Rodyzor: ik heb ook jaren gekookt op beroepsniveau maar heb dat een beetje in de wilgen gehangen, sinds ik met mijn laatste kokservaring helemaal geen tijd met overhield voor sociale aangelegenheden zoals FNM niet helemaal de reden om te stoppen maar het was gewoon niet te combineren met andere belangrijke dingen. Nu kan ik tenminste eens in de 2 weken aanwezig zijn en verders iedere vrijdag dat ik niks beters te doen heb
Hobby naast MTG: Tekenen (danwel anime tot tattoo design), lezen, sleutelen aan ouder vervoersmiddelen (brommers, motoren, auto's) en rondhangen met vrienden.
Owja, sinds februari vorig jaar een nieuwe hobby, werk zoeken
@ MarcelN: Ja, meer humor. Vooral ook omdat het konijnen zijn die elkaar constant afmaken met dingen varierend van de kitchen wisk (keukenklopper, handmatige variant) via chocolate covered anti-matter raisins tot minitiature black hole.
Het feit dat je alleen kunt winnen met de magische wortel (en iedere speler aan het einde van het spel wel minimaal 1 wortel heeft) is ook geweldig.
Er wordt ook belachelijk veel verwezen naar films en dergelijke (Bunnies in Black, Bunny Monroe) en ga zo maar door...
ebonpraetor 08-02-2012 om 12:03
@ MarcelN: Ja, meer humor. Vooral ook omdat het konijnen zijn die elkaar constant afmaken met dingen varierend van de kitchen wisk (keukenklopper, handmatige variant) via chocolate covered anti-matter raisins tot minitiature black hole.
Het feit dat je alleen kunt winnen met de magische wortel (en iedere speler aan het einde van het spel wel minimaal 1 wortel heeft) is ook geweldig.
Er wordt ook belachelijk veel verwezen naar films en dergelijke (Bunnies in Black, Bunny Monroe) en ga zo maar door...
Kortom: probeer het eens!
Fwahaa.. ja dat klinkt goed inderdaad is trouwens de blue pack het starter pack? Valt me wel op dat ze slecht te vinden zijn... Ik wil 't spel inderdaad wel 's proberen!!
Ik heb zelf de gewone Munchkin, met uitbreiding 1 t/m 7.. volgens mij zijn er nog niet meer uitgekomen..
Cthulhu lijkt me inderdaad ook wel erg tof.. nog nooit gedaan.. Munchkin Bites is trouwens ook wel humor.. da's met vampiers en weerwolven enzo.. (very Innistrad of them )
jorn 10-02-2012 om 11:35
On that note: heeft iemand ooit Arkham Horror gespeeld?
Nee, nooit gedaan, maar dit ziet er wel tof uit! Ik ben sowieso wel een bordspellen / gezelschapsspellen freak Zelf kan ik me ook UREN vermaken met Machiavelli.. Ook een geweldig spel!
ik maak deel uit van een winkel hier in belgie waar ze zo'n bordspelen kopen / spelen/ verkopen : arkham horror werd trouwens vorige week gespeeld toen het nationale stakings dag was op de 30 oktober tegen de pensioenbesparingen van Di Rupo I (belg moet werken tot 62 jaar een carriere van 40 jaar hebben). Ik speel zelfs geen bordspelen. Het duurt veel te lang. Ik heb liever snelle games zoals magic etc. Heb ook paar LLC games (living Card games, is geen ccg) gespeeld met die groep : lord of the rings. Meeste games die in de winkel worden gespeeld zijn van Fantasy flight games. LLC is een nieuw concept in het card genre : je koopt een hoofddoos en dan per maand komt er een uitbreiding uit in een doosje waar alle kaarten 3x in zitten. Je moet niet echt zitten traden want je hebt de rares meteen in de hoofdoos of in de uitbreiding. Denk dat dit de nieuwe toekomst is voor CCG's. Zelf koop ik ze niet want ik ben te zeer verbonden aan magic. Magic is voor mij flavor, art etc. Ze zijn kleine comics als je kijkt naar de tekening. Elke kaart vertelt eigelijk een verhaal op zijn eigen. Zelfs verzamel ik ook comics en ik lees ze ook en heb elke maand een comic day in brussel (dan ga langs mijn winkel in brussel om comics te kopen). De magic/warhammer/bordspel winkel is in Halle (stad van witse)
nog andere interesse zijn rollenspelen ( verzamel ze wel maar ik speel ze niet, duurt ook veel te lang), geschiedenis, dvd's kijken , en natuurlijk de hoofdmoot in mijn leven :computergaming (world of warcraft en starwars the old republic en facebookgames)
Ik heb zelf jaaaaren world of warcraft gespeeld, vanaf het begin. Mijn oude character is een paladin met de oude commander title en nog een van de weinigen die zijn t3 (naxx40) in vanilla heeft gehaald. Ik mis alleen nog de ring omdat we na de four horseman zijn gestopt. Ik speel al sinds cataclysm niet meer.