Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

JEV
6 jaren geleden
Wel een geinige tech tegen Athreos, God of Passage weenies of bepaalde combo decks. Marath, Will of the Wild werkt hier misschien ook wel mee. ... Ok, ik kan echt niets meer bedenken. Grand Arbiter Augustin IV klinkt als een deck waar deze in thuis hoort.
Dordledum
6 jaren geleden
Ik vibd hem erg leuk gevonden. Jammer van de hoge cmc.
LeKrutes
6 jaren geleden
Is wel een haat kaartje en werkt alleen effectief als deze vroeg beurt 4 of zo in het spel weet te krijgen.

Nieuwe dag nieuwe kaart wat vinden jullie van:
n4ppy
6 jaren geleden
Jammer van de sorcery maar kan heel handig zijn ook omdat je er een van jezelf en een van een tegenstander meer terug kan sturen.
Of twee van jezelf al je hele dikke etb effecten hebt. (H'm daar is Displace beter in)
Peel from Reality, Unsubstantiate, Unsummon

Withdraw

Keuze genoeg in blauw
 bijgewerkt door n4ppy 6 jaren geleden
Sunitram
6 jaren geleden
Wat n4ppy zegt. Het is een bounce spell op sorcery speed. Niks mis mee, ook niet heel bijzonder.
Jeff
6 jaren geleden
Het is een bounce-spell op sorcery speed. Denk dat deze mijn deck echt zo goed als nooit zou halen. Misschien dat het wel speelbaar is in een Talrand, Sky Summoner-deck, maar zelfs daar zou ik als targetted bounce veel liever instants spelen zoals Into the Roil ofzo.
MarcelN
6 jaren geleden
De Sorcery speed maakt m naar mijn mening het spelen niet waard.. Effect zal mijns inziens in een multiplayer spel vaak ook niet groot genoeg zijn
Blasty
6 jaren geleden
Ik speelde deze vroeger graag in casual en kwam em weer tegen, lijkt me leuk om in Commander te testen:
Dordledum
6 jaren geleden
Leuk voor in een soldier of bird tribal deck. Prima utility beestje.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Undo speel ik in Pauper Commander, maar voor gewoon Commander vind ik hem niet boeiend genoeg.

Savior is erg leuk om all-in mee te gaan, al moet hij niet gesloopt worden nadat je aanvalt en voordat er geblocked wordt.
Roks1983
6 jaren geleden
Gustcloak Savior is een heel leuke kaart voor mijn Saskia the Unyielding deck. Ga ik zeker overwegen!
Romero74
6 jaren geleden
Ik vind persoonlijk creature bouncen van je oppo enigzins zinloos. Net als dat je met eenmalig lifegain niet gaat winnen. Meeste dikke creatures hebben ook nog eens vaak cip effects. Als je hem voor je eigen creatures wil gebruiken dan zou ik toch eerder voor
gaan.
sibrand
6 jaren geleden
Wat vinden jullie van
?
Ik speel deze zelf in een Kess, Dissident Mage deck, de eerste beurt betaal je voor het effect, en de beurt daarna om hem vanuit je graveyard met buyback te casten en dan kan je dit weer herhalen.
nederland439
6 jaren geleden
Volgens mij gebruik je hem dan verkeerd. Je kunt er bij het casten voor kiezen om de buyback kosten te betalen. Indien je er voor kiest om dit te doen gaat deze kaart weer terug naar je hand nadat die resolved is. Kies je ervoor om dit niet te betalen dan gaat deze kaart gewoon naar je grafbak en kun je hem niet zomaar opnieuw casten.

Waarschijnlijk verwar je Buyback met Flashback
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Sterke kaart in decks die veel spells willen casten. Wel erg saai omdat je constant hetzelfde doet, maar dat is mijn persoonlijke mening

En het kan wel wat hij wil. Lees Kess
n4ppy
6 jaren geleden
Het replacement effect van Kess wordt dan voorkomen door het buyback replacement effect? (Of heet het anders?)
nederland439
6 jaren geleden
Ow ja met Kess, Dissident Mage werkt dit wel zo.

Kess zegt dat als je een instant of sorcery uit je graveyard cast en deze daarna weer in je graveyard terecht zou komen dat deze exiled wordt. Alleen nu cast je hem uit je graveyard maar komt die daar niet terug omdat je de buyback kosten betaald en daardoor de kaart weer in je hand neemt.
MalcolmS
6 jaren geleden
ik vind Mystic Speculation niet echt een heel denderende kaart.
Scryen is leuk, maar is naar mijn mening meer iets voor een leuke bonus bij een kaart die ook wat anders leuks doet of iets wat ik repetitief kan doen. 1 keertje scry-3'en voor 1 mana (of meerdere keren als je er 3 mana voor betaald per keer) is gewoon niet impactvol genoeg. In de meeste gevallen zou ik liever gewoon een carddraw spell willen casten.
Dit is meer een niche kaart die eventueel in sommige decks de cut nog wel kan halen (zoals inderdaad Kess, Dissident Mage) maar ik kan weinig andere commanders bedenken die hier nou echt heel vrolijk van worden.
 bijgewerkt door MalcolmS 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Ik heb hem wel gespeeld in Mizzix of the Izmagnus voor een vroege experience counter. Ok.
Magicfreak
6 jaren geleden
Hey, even in het non creature thema blijvende:

Wat vinden jullie ervan: Leuk in een prowess deck of in een deck dat trigert op lifegain, of is levens krijgen een te klein effect?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL