Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Verschil met Jhoira is natuurlijk wel dat jhoira triggert op cast en de Genius op ETB. Dat laatste is vooral ook weer goed met tokenmakers zoals Pia and Kiran Nalaar
Prima kaartje voor een reanimator deckje, de instant speed maakt deze ook nog vrij goed als je een creature wilt 'redden' van removal. Ok, het beestje is dood, maar in je upkeep komt ie terug... met versterking!
Best wel een leuk kaartje even op gatherer gekeken
* Once you announce you’re casting Rescue from the Underworld, no player may attempt to stop you from casting the spell by removing the creature you want to sacrifice.
* If either the sacrificed creature or the target creature card leaves the graveyard before the delayed triggered ability resolves during your next upkeep, it won’t return.
* However, if the sacrificed creature is put into another public zone instead of the graveyard, perhaps because it’s your commander or because of another replacement effect, it will return to the battlefield from the zone it went to.
Je kunt hiermee dus je commander redden en dan gratis weer terug krijgen
Wel een leuke kaart. Voordeel is instant speed, maar nadelig vind ik wel dat de creatures pas terugkomen tijdens je eigen upkeep, dus niet direct. Na veel twijfel speel ik de kaart daarom niet.
Je kunt m als reactie op een boardwipe spelen en dan in je upkeep opeens weer een leuke boardstate hebben, maar ja.. wat Magnus ook zegt open houden is wel wat lastig.. of je moet inderdaad weer een sac achtig deck met Ashnod's Altar spelen o.i.d.
Daar zou deze kaart overigens wel weer fijn in passen.
Wat Nappy zegt is ook lachen.. je kunt zo ook eventuele Commander Tax omzeilen.. vind ik ook wel grappig
Ik kwam m tegen en ik dacht echt van huh? Hier moet toch een goede/slechte grap mee te verzinnen zijn
Sowieso kan niemand ooit reageren op een sacrifice, behalve als er pas een sacrifice is bij het resolven van een spell of ability. Maar als dit een cost is, kon je ook al nooit reageren
Grappige kaart, zeker als je zelf weinig of geen creatures speelt. Maar hij kost . Dat is echt heel veel. Tegen de tijd dat je hem kunt spelen hebben je tegenstanders ook al mana