Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
persoonlijk vind ik de myojin's te duur, een cmc van 8-10 is gewoon echt heel veel. misschien dat ik ooit een deck bouw waar ze in passen maar voorlopig zie ik het nog niet gebeuren
Het lastigste aan de Myojin's is dat ze alleen een divinity counter krijgen als je ze vanuit je hand speelt. Ze zijn dus niet goed om te reanimaten. Myojin of Infinite Rage vind ik te gemeen. Mass land destruction wordt niet gespeeld in mijn speelgroep.
Myojin of Night's Reach heeft een beetje hetzelfde probleem. Mass hand destruction zorgt ervoor dat 3 mensen geen magic kunnen spelen.
In essentie geeft ze je een free draw of een gratis kaart om te casten.
De 2/3 body is wat gevoelig voor removal maar in een deck dat haar kan beschermen is ze absoluut 1 van de 99 waard.
In essentie geeft ze je een free draw of een gratis kaart om te casten.
De 2/3 body is wat gevoelig voor removal maar in een deck dat haar kan beschermen is ze absoluut 1 van de 99 waard.
als commander vind ik deze ook goed genoeg hoor, ze trekt niet teveel haat maar consequent 1 kaart voordeel hebben is lekker, zeker in combinatie met counterspells en bouncespells speelt dit wel lekker.
Ik speelde haar met veel plezier in mijn Muldrotha, the Gravetide deck. Daarin was ze niet heel goed, maar als je toegang hebt tot een beetje top deck manipulatie kan ze heel hard gaan. Helaas heeft ze plaats moeten maken voor Prime Speaker Vannifar. Ik moet nog een nieuw plekje vinden voor Rashmi, Eternities Crafter, want het is een hele leuke kaart voor commander.
Ik speel haar - vrij random - in Ezuri, Claw of Progress omdat ik de kaart heb, ze 2 power heeft en een leuk effect. Ik denk dat ik niet eens echt gebruik maak (of kan maken) met het feit dat het elke beurt geldt .
Ik heb haar sinds de Kaladesh commander deck challenge als commandrice.
Met erg handige top deck kaartjes zoals Reclaim, Brainstorm en "play with the top card revealed" effecten en dan kan ze behoorlijk leuke spells af laten gaan.
Ook dure spells voor weinig (Evoke, Delve) werken erg goed met haar.
Mn deck wint zeer regelmatig, en speelt erg leuk.
Als het eenmaal op gang is dan is het kaartvoordeel dusdanig dat ze als commander wat overbodig wordt, dus dan is het niet nodig om 8 of 10 mana te dokken om haar weer terug op het veld te krijgen.