Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Dat is ook wat… de reprint (voor zover je een secret lair een reprint mag noemen) van Concordant Crossroads deed mij pardoes denken aan de reprint wishlist top 100! En hoe leuk dat topic eigenlijk was! En ook dat het aantal community topics op BoM een beetje droevig is in aantallen (die ene “commander kaart van de dag” en de BYC draadjes zijn volgens mij de enige), terwijl dat vroegah (je weet wel, toen alles beter was) heel anders was!
Ondertussen werd t originele topic wel een heel erg gesleutelde lijst en wellicht al wel heel erg achterhaald. Leek mij dus leuker om er gewoon een nieuwe editie van te maken!
Dus! Met een aantal jaar aan extra ervaring en reprints onder de riem, welke kaarten zouden jullie graag gereprint zien? En waarom? Wederom met de restrictie van 1 kaart per persoon per dag, om de gein wat te rekken
Ik zal m aftrappen met Pitiless Plunderer. Een dikke vette goeie kaart in Aristocrats… of eigenlijk.. in elk deck dat zwart runt, is behoorlijk prijzig voor een uncommon en mag wat mij betreft naar een betere prijsklasse worden geprint!
Dan ga ik een enchantment eraan toevoegen waarvan het mij gewoon pijn doet dat ie nooit een reprint gekregen heeft en eigenlijk nog een lekker effectje heeft
Dan ga ik een enchantment eraan toevoegen waarvan het mij gewoon pijn doet dat ie nooit een reprint gekregen heeft en eigenlijk nog een lekker effectje heeft
Helemaal mee eens! Deze dingen lopen ook wel flink de klauwen uit!
Ik zet er 1 in de lijst en vermeld de andere erbij, om even op de 1 kaart per dag per persoon regel niet te overtreden.
Xenagos, God of Revels staat al jaren op mijn radar.....maar zo veel geld heb ik niet over voor een enkele kaart wanneer je er 20+ leuke kaarten voor kan kopen
heeft een reprint in The List gekregen, maar of dat onder een reprint valt is de vraag, want de kans dat je een kaart uit The List krijgt is al beperkt en dan ook nog de juiste wordt helemaal lastig.
Deze kaart is gewild en bruikbaar, ik zeg tijd voor een echte reprint (en dan het liefst in een commander deck, scheelt weer boosters open trekken).
Xenagos, God of Revels staat al jaren op mijn radar.....maar zo veel geld heb ik niet over voor een enkele kaart wanneer je er 20+ leuke kaarten voor kan kopen
Xenagos heeft een reprint gehad als Etch Foil in Commander Legends, maar wat mij betreft is dat inderdaad ook geen echte reprint. Zou wat mij betreft inderdaad niet misstaan als 1 van de 99 in een Gruul (of Jund, of Naya) commander precon.
heeft een reprint in The List gekregen, maar of dat onder een reprint valt is de vraag, want de kans dat je een kaart uit The List krijgt is al beperkt en dan ook nog de juiste wordt helemaal lastig.
Deze kaart is gewild en bruikbaar, ik zeg tijd voor een echte reprint (en dan het liefst in een commander deck, scheelt weer boosters open trekken).
Is door z’n tribal achtergrond natuurlijk iets meer niche, maar een reprint zou ik inderdaad ook verwelkomen!
Er ontbreken nog 3 zwaarden in hele serie van de zwaarden als Sword of Feast and Famine, en die alle 10 dan graag in 1 of 2 secret lair drops gereprint!
Hoewel ik de art van de nieuwe shocks niet heel leuk vind, moet ik niet klagen! Shocklands zijn shocklands! Als ik er mee spelen kan, vind ik het dikke prima
Voor mij mag het Dockside Extortionist zijn want aan die prijs mag wel iets gedaan worden. Tot hiertoe slechts in 1 enkel precon commander deck geprint.
Zijn Wurmcoil Engine en Doubling Season niet allebei onlangs in Double Masters gereprint? Beide kaarten kan je nog gewoon uit boosters trekken, alleen moet je iets dieper in de buidel tasten.