Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Feedback op Bazaar of Magic enquêtes

MrAdrian
8 maanden geleden
Hi allen,

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met het maken van een plan voor de Bazaar of Magic Community. Een belangrijk onderdeel hiervan is een analyse van de huidige staat van zowel de community, als de algemene klanttevredenheid en hoe mensen onze evenementen ervaren.

Voor deze analyse heb ik drie enquêtes gemaakt die we binnenkort willen versturen.

Om ervoor te zorgen dat de enquêtes geen fouten bevatten en intuïtief aanvoelen zijn heb ik jullie hulp nodig. Wie wil mij willen helpen door de enquêtes in te vullen?

Ik hoor graag jullie feedback en hoe lang jullie hebben gedaan over de enquêtes. Je maakt ook nog eens kans om iets tofs te winnen bij 't invullen van de enquêtes!

Klanttevredenheidsonderzoek

Community enquête

Evenementen enquête

Alvast heel erg bedankt! ❤
TheRobinros
8 maanden geleden
Heb ze net alle drie ingevuld, ben benieuwd wat er voor conclusies uit gaan komen!
MrAdrian
8 maanden geleden
Quote:
3 minuten geleden
Heb ze net alle drie ingevuld, ben benieuwd wat er voor conclusies uit gaan komen!


Thanks man!
dcgardulf
8 maanden geleden
Net alle drie ingevuld. Ik heb wel een beetje moeite dat ik in de groep 35-44 val en niet meer in 25-34... Verder hoop ik dat jullie er wat aan hebben.
SceneFizza
8 maanden geleden
Zojuist de community enquete ingevuld, was er met 12minuten doorheen. Waren mijn teksten korter geweest, was het nog sneller gegaan.
MrAdrian
8 maanden geleden
Heel erg bedankt allen!

En dcgardulf, maak je geen zorgen. 35-44 is het nieuwe 25-34!
Luc
8 maanden geleden
Quote:
27 minuten geleden
Net alle drie ingevuld. Ik heb wel een beetje moeite dat ik in de groep 35-44 val en niet meer in 25-34... Verder hoop ik dat jullie er wat aan hebben.


Ik voel dit veel te hard....

Heb ze ook net ingevuld. Altijd leuk dat er prijzen mee te winnen zijn natuurlijk! Veel succes met de uitslag!
MrAdrian
8 maanden geleden
Quote:
1 minuut geleden
Quote:
28 minuten geleden
Net alle drie ingevuld. Ik heb wel een beetje moeite dat ik in de groep 35-44 val en niet meer in 25-34... Verder hoop ik dat jullie er wat aan hebben.


Ik voel dit veel te hard....

Heb ze ook net ingevuld. Altijd leuk dat er prijzen mee te winnen zijn natuurlijk! Veel succes met de uitslag!


Super, dank je wel!
SceneFizza
8 maanden geleden
Oe, het klanttevredenheidsonderzoek heeft me ruim 30min gekost. Ik denk niet dat mijn snelheid een goeie afspiegeling is, als ik de reactie van gardukf zie. Oeps.
jjbvd1993
8 maanden geleden
ook ingevuld! en als 31 jarige ben ik erg tevreden met de leeftijdscategorieën
BluezamX
8 maanden geleden
Klanttevredenheid: +-10 min
Community: +-5 min
Evenementen: +-5 min

Feedback:
Is er geen optie voor conditionele vragen? (Als het antwoord op vraag 3 "nooit" is, laat vraag 4 zien)
Ik kan enquête 2 & 3 meerdere keren invullen met hetzelfde emailadres. Not sure of dat bij 1 ook kan.
De repetitie van sommige vragen is irritant, maar ik snap dat het nodig is.
Bij de vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?*" mis ik een eigen invulveld / Overig
Oryas
8 maanden geleden
Ik heb ze ook gedaan. Je bent er inderdaad redelijk snel doorheen wat fijn is. 10 minuutjes voor de eerste en een minuutje of 5 voor de overige 2.

Ben ook benieuwd tot wat voor resultaten onze feedback leidt. Als community zijn we natuurlijk nieuwsgierig naar de resultaten . Hopelijk kan je er wat mee!
MrAdrian
8 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Klanttevredenheid: +-10 min
Community: +-5 min
Evenementen: +-5 min

Feedback:
Is er geen optie voor conditionele vragen? (Als het antwoord op vraag 3 "nooit" is, laat vraag 4 zien)
Helaas niet, Google Form is op dat vlak een beetje beperkt. Het is wel mogelijk maar het kost me meer tijd dan dat het 't eigenlijk waard is.

Ik kan enquête 2 & 3 meerdere keren invullen met hetzelfde emailadres. Not sure of dat bij 1 ook kan.
Hier is bewust voor gekozen omdat de andere optie enkel e-mailvalidatie middels een Google account is. Als iemand geen Google account heeft, kan deze persoon ook niet de enquête invullen. Het nadeel van met Google Forms werken, maar 't is tenminste gratis...

De repetitie van sommige vragen is irritant, maar ik snap dat het nodig is.
De enquête wordt uiteindelijk naar 3 verschillende groepen gestuurd, waarbij de overlap (hopelijk) minimaal is.

Bij de vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?*" mis ik een eigen invulveld / Overig
Ga ik gelijk fixen, thanks!


Thanks voor de feedback! Ik heb hierboven op je vragen gereageerd
Slingerrrr
8 maanden geleden
alledrie ingevuld, fijn dat we kunnen meedenken
MrAdrian
8 maanden geleden
Thanks!

Ik zal sowieso de meest interessante & opvallende resultaten met jullie delen.

De enquête gaat een dezer dagen uit naar mensen die zich op de nieuwsbrief hebben ingeschreven, actieve leden in de community en evenementbezoekers. Het kan daardoor zijn dat je de enquête dus nog een keer voorbij ziet komen. Je hoeft 'm dan niet weer opnieuw in te vullen
Cassefras
8 maanden geleden
Quote:
22 uren geleden
Quote:
1 dag geleden
Klanttevredenheid: +-10 min
Community: +-5 min
Evenementen: +-5 min

Feedback:
Is er geen optie voor conditionele vragen? (Als het antwoord op vraag 3 "nooit" is, laat vraag 4 zien)
Helaas niet, Google Form is op dat vlak een beetje beperkt. Het is wel mogelijk maar het kost me meer tijd dan dat het 't eigenlijk waard is.

Ik kan enquête 2 & 3 meerdere keren invullen met hetzelfde emailadres. Not sure of dat bij 1 ook kan.
Hier is bewust voor gekozen omdat de andere optie enkel e-mailvalidatie middels een Google account is. Als iemand geen Google account heeft, kan deze persoon ook niet de enquête invullen. Het nadeel van met Google Forms werken, maar 't is tenminste gratis...

De repetitie van sommige vragen is irritant, maar ik snap dat het nodig is.
De enquête wordt uiteindelijk naar 3 verschillende groepen gestuurd, waarbij de overlap (hopelijk) minimaal is.

Bij de vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?*" mis ik een eigen invulveld / Overig
Ga ik gelijk fixen, thanks!


Thanks voor de feedback! Ik heb hierboven op je vragen gereageerd


Zijn dingen als microsoft forms of mentimeter dan niet chiller?

Ik neem hierbij aan dat er een officelicentie is bij BoM. Menti is erg cheap en ideaal voor dit soort dingen. Resultaten in excel en direct in een powerquery of iets dergelijks. Heel inzichtelijk hiermee.
maus
8 maanden geleden
Ik zou ze graag invullen. Jammer genoeg krijg ik een ladend vierkantje in me scherm, dat hierna naar beneden valt en me internet app sluit.

Maar dat kan misschien ook aan huawei liggen.
MrAdrian
8 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Klanttevredenheid: +-10 min
Community: +-5 min
Evenementen: +-5 min

Feedback:
Is er geen optie voor conditionele vragen? (Als het antwoord op vraag 3 "nooit" is, laat vraag 4 zien)
Helaas niet, Google Form is op dat vlak een beetje beperkt. Het is wel mogelijk maar het kost me meer tijd dan dat het 't eigenlijk waard is.

Ik kan enquête 2 & 3 meerdere keren invullen met hetzelfde emailadres. Not sure of dat bij 1 ook kan.
Hier is bewust voor gekozen omdat de andere optie enkel e-mailvalidatie middels een Google account is. Als iemand geen Google account heeft, kan deze persoon ook niet de enquête invullen. Het nadeel van met Google Forms werken, maar 't is tenminste gratis...

De repetitie van sommige vragen is irritant, maar ik snap dat het nodig is.
De enquête wordt uiteindelijk naar 3 verschillende groepen gestuurd, waarbij de overlap (hopelijk) minimaal is.

Bij de vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?*" mis ik een eigen invulveld / Overig
Ga ik gelijk fixen, thanks!


Thanks voor de feedback! Ik heb hierboven op je vragen gereageerd


Zijn dingen als microsoft forms of mentimeter dan niet chiller?

Ik neem hierbij aan dat er een officelicentie is bij BoM. Menti is erg cheap en ideaal voor dit soort dingen. Resultaten in excel en direct in een powerquery of iets dergelijks. Heel inzichtelijk hiermee.


Zijn inderdaad wel interessante opties! Ware het niet dat ik volledig in het Google ecosysteem zit, waar ik vaker mee heb gewerkt, dus ik neem de beperkingen voor nu iig voor lief. Wellicht dat ik in de toekomst wel overstap naar een ander systeem voor enquêtes!
jjv
8 maanden geleden
Ingevuld, het is prima te doen.

Bij de eerste deed ik er wat langer over dan het gemiddelde als ik het zo lees maar dat zal waarschijnlijk aan mijn eigen lengte van de antwoorden liggen
maus
8 maanden geleden
Het is hier nu ook gelukt. Het zal wel aan de wifi gelegen hebben ofzo. Prima enquête minuutje of 20 a 25 ben je door alle drie heen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 32 posts
  • Laatste post MrAdrian 7 maanden geleden
  • Gemaakt door MrAdrian 8 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top