Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AVR] Derde set Innistrad block: Avacyn Restored

robbertvanderkleij
13 jaren geleden
De derde set van Innistrad block heet "Avacyn Restored". Het is een grote set, dus wordt gedraft als stand-alone set. Innistrad block krijgt dus dezelfde structuur als Zendikar block: groot-klein-groot.

Ignite the Dawn

Set Name: Avacyn Restored
Block: Set 3 of 3 in the Innistrad block
Number of Cards: 244
Prerelease Events: April 28-29, 2012
Release Date: May 4, 2012
Launch Weekend: May 4-6, 2012
Game Day: May 25-26, 2012
Official Three-Letter Code: AVR
Twitter Hashtag: #MTGAVR
Design Team: Brian Tinsman (lead), Mark L. Gottlieb, Dave Guskin, Kenneth Nagle, Bill Rose, Mark Rosewater
Development Team: David Humpherys (lead), Mark Globus, Dave Guskin, Erik Lauer, Billy Moreno, Matt Sernett

Bron: Wizards arcana
 bijgewerkt door MagnusMagicus 13 jaren geleden (Topic opgeleukt)
robbertvanderkleij
13 jaren geleden
Het lijkt er dus op dat het blok loopt zoals ik dat had verwacht, zeker na de titel dark ascension. De 'good guys' winnen eindelijk weer eens . Ben benieuwd naar de legendary creature Avacyn. Misschien is ze zelfs wel planeswalker, om haar afwezigheid te verklaren.
manintights
13 jaren geleden
Je bent me net voor Robert, wilde dit bericht net plaatsen

Ik ben op zich wel blij met dit nieuws. Is ook weer goed voor Standard.
Saphie
13 jaren geleden
Zou gaaf zijn als Avacyn een planeswalker is.
Super mooi plaatje.

Victorvndoom
13 jaren geleden
of een angel kaart
Eclavyrr
13 jaren geleden
omg omg omg want want want
Maar dit zou impliceren dat Giselbrand verslagen wordt, wat weer inhoud dat Liliana langzamerhand een even grote threat begint te worden als Nikkoltje.
robbertvanderkleij
13 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 15-12-2011 om 11:10
omg omg omg want want want
Maar dit zou impliceren dat Giselbrand verslagen wordt, wat weer inhoud dat Liliana langzamerhand een even grote threat begint te worden als Nikkoltje.

Hoeft niet per se zo te zijn. Als Avacyn terug is, is het 'gewoon' weer in balans, dus kunnen de demons nog best aanwezig zijn.
Maar ach, nog een grote bad guy erbij is toch niet zo'n ramp. Maakt het weer interessant. En Lil heeft nog wat demons te gaan. En wat nou als Nicol zelf de laatste demon is, zou een leuke plottwist zijn.
Tamar
13 jaren geleden
Super vet! Heb echt zin in angels!

Als er een angel planeswalker zou komen zou dat echt te cool zijn... Dan ga ik vast en zeker een angel standard deck maken.
beany
13 jaren geleden
ik denk dat het een angel creature word met een goed effect tegen demons
Ralf
13 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 15-12-2011 om 10:53
Het lijkt er dus op dat het blok loopt zoals ik dat had verwacht, zeker na de titel dark ascension. De 'good guys' winnen eindelijk weer eens . Ben benieuwd naar de legendary creature Avacyn. Misschien is ze zelfs wel planeswalker, om haar afwezigheid te verklaren.

Ik kan je helemaal volgen en hoop met je mee op een Planeswalker: Avacyn, the Returned!
munio
13 jaren geleden
hmm ik kan zowiezo weer wat mooie angels gebruiken, en een nog sterkere demon , daar wordt Kaalia vast heel gelukkig va
Tamar
13 jaren geleden
Nou kom op wizards ik wil de DKA set nu wel zien ?
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Cool! Ik heb de eerste post wat opgeleukt in het thema van de bron
robbertvanderkleij
13 jaren geleden
Thanks! Ziet er goed uit.
Victorvndoom
13 jaren geleden
zou een angel kunnen zijn met protection from demons, zombies etc
whiskykid
13 jaren geleden
Baneslayer Angel return ik hope. althans een planeswalker achtige baneslayer zou wel erg gaaf zijn
Waus
13 jaren geleden
Als dat de art is van Avacyn die ze willen gebruiken voor een Planeswalkers is deze wel erg klein. Dus ik betwijfel dat het een Planeswalker word, maar is er is hoop. De spoilers van DKA mogen nu ook wel beginnen!
MrFloydNL
13 jaren geleden
Ben ik de enige die het aankondigen van de volgende serie terwijl er van Dark Ascension nog bijna NIETS bekend is een beetje kansloos vind?
Waus
13 jaren geleden
Trouwens een Release Date: May 4, 2012 van Avacyn Restored
Terwijl de Release Date van Dark Ascension: February 3, 2012 is.
Wat?
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Quote:
MrFloydNL 15-12-2011 om 16:17
Ben ik de enige die het aankondigen van de volgende serie terwijl er van Dark Ascension nog bijna NIETS bekend is een beetje kansloos vind?

Yup . Want officiele spoilers beginnen een week of drie van te voren. En het lijkt me toch wat vreemd als illegale spoilers afgewacht worden voor ze iets bekend maken . Ze zijn veel beter geworden in het beschermen van de informatie, dus er lekt steeds minder.

Quote:
Waus 15-12-2011 om 16:18
Trouwens een Release Date: May 4, 2012 van Avacyn Restored
Terwijl de Release Date van Dark Ascension: February 3, 2012 is.
Wat?

Dat is volgens mij de normale gang van zaken. Grote set in oktober, tweede set in februari, derde set in mei en in juli een Core Set.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL