Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AVR] Derde set Innistrad block: Avacyn Restored

ebonpraetor
12 jaren geleden
True. Dat moet er allebei ongeveer even belachelijk uitzien.
Is ook een van de dingen die mijns inziens mis zijn met Magic.

Nog een factor waardoor het in mijn hersens fout gaat: de beer die terugkomt is dezelfde kaart. Dus dezelfde beer. (dat is dus niet zo, maar zo werkt het wel in mijn hersenen)

Blijf me gewoon corrigeren; dan komt het mogelijk nog eens goed.
ebonpraetor
12 jaren geleden
@magnus: het kan trouwens nog onlogischer. Hoe gebruikt een ooze zwaarden, of armor?

Om toch nog een beetje on topic te blijven: Leuk landje!
Tamar
12 jaren geleden
Dit zou zo maar eens de kaart zijn die de doorslag voor mij geeft over welke kleuren ik ga spelen xD.

Ik vond Vault of the Archangel al insane en ik vond Rally the Peasants ook wel nice. En dan komen ze met een landje die net als vault 2 abilities geeft en dan ipv 5 landjes maar 3 landjes? GE-WEL-DIG! En ook nog een ingebouwde Rally the Peasants?

Ik ben blij .
ebonpraetor
12 jaren geleden
Het is dan wel slechts een rally the peasant
Tamar
12 jaren geleden
Quote:
ebonpraetor 16-04-2012 om 19:33

Nee hij geeft ook vigilance en haste ...
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
ebonpraetor 16-04-2012 om 19:26
True. Dat moet er allebei ongeveer even belachelijk uitzien.
Is ook een van de dingen die mijns inziens mis zijn met Magic.

Dat is niet iets dat mis is, dat is gewoon omdat het spel groter dan de flavor is. Als alle combinaties van alle 10.000+ kaarten logisch zouden moeten zijn, was het al lang geleden afgelopen met het spel .

Quote:
Blijf me gewoon corrigeren; dan komt het mogelijk nog eens goed.

OK!
ebonpraetor
12 jaren geleden
Quote:
Tamar 16-04-2012 om 19:35
Quote:
ebonpraetor 16-04-2012 om 19:33

Nee hij geeft ook vigilance en haste ...

Jep; ik had duidelijker moeten zijn - mijn excuses.

Ik doelde op het enkelvoud (peasant ipv peasants). Slechts op 1 creature. Niet alle.
 bijgewerkt door ebonpraetor 12 jaren geleden
ebonpraetor
12 jaren geleden
@Magnus: ik ben zo een zeurpiet die er ook niet tegen kan als in films de wetten van de natuurkunde (zonder goede reden) als het uitkomt compleet genegeerd worden. (vb. persoon schiet iemand neer met een pistool, geraakte persoon schiet twee meter achteruit - dat slaat echt gewoon nergens op).

In lachfilms mag het wel. The Core is dan ook een geweldige lachfilm.

Edit: tijd om deze discussie naar het chat topic te verhuizen of iets dergelijks...
 bijgewerkt door ebonpraetor 12 jaren geleden
Liamail
12 jaren geleden
ben ik de enige die zin heeft om een dikke blink deck te maken met avr?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
@ebonpraetor: Goed idee

Quote:
Liamail 16-04-2012 om 20:23

Nee hoor . Ik heb al een Blink Commander deck en die gaat alleen maar een stuk leuker worden
Tamar
12 jaren geleden
Quote:
Liamail 16-04-2012 om 20:23

Ik heb er al 1 gemaakt met de spoilers van zover . Draait vooral om de splicers Blade Splicer. Maar er komen nog veel meer blink kaarten dus zal wel geen stand houden.
Ik heb altijd neiging om decks te maken zodra de spoilers beginnen xD, en dan zijn alle spoilers er en dan maak ik een compleet ander deck omdat er dan veel betere kaarten zijn gespoilerd.
Waus
12 jaren geleden

bijgewerkt door Waus 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden

Dit beeld doet me denken aan Terminator 2 . Daar is zo'n scene waarin verteld wordt hoe de toekomst is en waar de cyborgs over allemaal schedels lopen .
Roks1983
12 jaren geleden
Waarom staat er twee keer in de casting cost van Entreat the Angels?
Twigwalker
12 jaren geleden
Quote:
Roks1983 17-04-2012 om 08:16
Waarom staat er twee keer in de casting cost van Entreat the Angels?

Dat betekend dat je dan 2 keer moet betalen. Dus om 1 Angel token te krijgen betaal je {w}
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat klopt! Je bedenkt hoeveel X in de textbox moet zijn en dan moet je dat tweemaal betalen. Dus als jij 3 Angels wil, moet je ++ betalen met = . Dus + + = betalen. Maar de Miracle cost is dan maar

Blasty
12 jaren geleden
Leuke flavor text @ Defy Death
Eclavyrr
12 jaren geleden
ben eens aan het kijken welke kaarten ik graag zou willen hebben en in wil investeren. Het valt me eigenlijk nog wel mee:

Wit
Engeltjes algemeen: 2 van elk (1 foil en regulier) voor mijn verzameling

Angel of Jubilation - Honor of the Pure op een stokkie. Goede kaart voor human decks en deze kaart wil ik wel een playset van

Avacyn, Angel of Hope - lekkere flavor, maar slechts een 1 off voor mijn EDH.

Emancipation Angel - Deze is goed te misbruiken met ETB triggers en 3/3/ flying voor CMC 3 is nuts. Playset.

Restoration Angel - 3/4 flying, flash, flicker. Te goed te misbruiken en absoluut speelbaar. Playset aub.

Silverblade Paladin - Flagbearer die agro wegtrekt van engere threats. Wil ik wel een playset van proberen.

Blauw

Tamiyo, the Moon Sage - Eerst eens 2 proberen te krijgen voor EDH en een controlshell. Kan nog wel eens ziekelijk goed gaan worden in control decks dus gaat op de want lijst

Temporal Mastery - Leuke kaart, maar tenzij er een brainstorm effect achtige kaart uitkomt in M13 of AVR zie ik deze nog vrij hard gaan zakken. In legacy/vintage vind ik mana leak een betere 2 mana time warp. Lijkt me ook erg lastig om consistent te spelen voor Miracle. Wellicht een one off voor EDH en anders richting ruilmap.

Zwart

Demonic Taskmaster - goede kaart voor zwart agro. Ik sac mijn messengers of crawlers wel hoor
Playset aub!

Demonlord of Ashmouth - Same shit, different name. Goed met alle undying zooi dus ook een playset waardig

Griselbrand - Kijk Avacyn, hier kun je wat van leren. 7/7/ flyer met lifelink: Goed. Relevante ability: Goed. Levert meteen voordeel op: Goed. Hallo Unburial Rites frites deck. Wil er er wel 4 van hebben.

Human Frailty - Met alle human deckjes is deze wel eens de moeite waard. Playset

Killing Wave: Foil en non foil aub ivm art, voor de rest denk ik dat deze te zeer gehyped is.

Rood
Bonfire of the Damned - le FU? Rood wordt goed gepushed. Niet miijn speelkleur maar deze wil ik toch wel een keer of 2-3 voor grixis decks en dergelijke.

Reforge the Soul - 5 mana Wheel of Fortune. Goed in snelle burn decks maar voor de rest vind ik het niet zo'n super kaart. Wil 2 keer voor modern burn.

Thunderous Wrath - 2-3 voor burn decks. Nogal matige kaart als ie in je openingshand zit.

Tibalt, the Fiend-Blooded - er wordt zoveel over geroepen. EDH materiaal in mijn ogen.

Vexing Devil - Standaard/Limited is deze interessant, modern en ouder heeft betere opties, ook om eraf te komen. Desondanks de moeite waard om als ik er goedkoop aan kan komen te ruilen.

Zealous Conscripts - ben ik de enige die deze ziet in Grixis Control? Je planeswalker op ultimate? Oh geef maar even. Te cool, en anders playset waardige gewoon om casual mee te rommelen

Groen
Champion of Lambholt - gevoelig voor removal, maar voor de rest prima kaart.

Craterhoof Behemoth - One off voor mijn naya pod. Screw Elesh, dit ding doet PIJN.

Druids' Repository - Misbruikbaar... mana sink decks worden hier blij van. Wil er wel 2

Revenge of the Hunted - krachtig effect. Als groen stompie terug komt zie ik deze wel als een 2 off in die decks belanden. Dus alvast 2 inslaan.

Wolfir Silverheart - dit ding moet meteen beantwoord worden, anders is het byebye zwaaizwaai. Houd ik mijn ogen voor open.

Overig

Bruna, Light of Alabaster - Wil voor Rafiq EDH

Gisela, Blade of Goldnight - Wil voor Kaalia EDH

Sigarda, Host of Herons - Wil voor Rafiq EDH

Moonsilver Spear - Leuke flavor. Wellicht dat deze ergens in een of ander EDH kan.

Desolate Lighthouse - Playset. Nu.

Slayers' Stronghold - Grappig. Rally the peasants blijft beter in een agro shell.

Ik heb niet alle kaarten behandeld omdat ze nog niet allemaal bij mij een *moet heb* trigger oproepen. Eens kijken wat de rest van de previews doet.
Jeff
12 jaren geleden

2G
Creature Human Druid
T: Add three mana of any color to your mana pool. Spent this mana only to cast creature spells.
0/1
Twigwalker
12 jaren geleden
En de gave kaartjes blijven maar binnenstromen =) Defy dead, geweldige flavour =) En die human druid? Super gaaf ding!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL