Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C15] Commander 2015

RadioDragon
9 jaren geleden
enemy colours! misschien een goed moment om weer met commander te beginnen
kolonelnick
9 jaren geleden
het is altijd een goed moment om weer met commander te beginnen
robbertvanderkleij
9 jaren geleden
Quote:
NederNakkeR 04-08-2015 om 22:52
Er is geen weg terug hoor Commander geeft in mijn ogen de allerleukste plays

Zoals 158 damage in beurt 6
Reynaerd
9 jaren geleden
Wat? 156 schade in beurt 6?
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Waus
9 jaren geleden
Dat doet Ralf zijn elven deck in turn 3
Reynaerd
9 jaren geleden
Alsnog, hoe krijg je dat voor elkaar?
In beurt 3 nog wel!
NederNakkeR
9 jaren geleden
Double Strike, extra combat phases, Gisela, Blade of Goldnight en dat soort dingen...
Waus
9 jaren geleden
Eerlijk gezegd is het antwoord: Je opponents hadden geen removal!
merc1
9 jaren geleden
Wat als de zendikar enemy fetches hier inzitten?
Waus
9 jaren geleden
Dan koop ik elk deck 4x
Dordledum
9 jaren geleden
Quote:
merc1 06-08-2015 om 14:19

Dat zou wel heel stoer zijn...
merc1
9 jaren geleden
Quote:
Waus 06-08-2015 om 14:23
Dan koop ik elk deck 4x

yup
kolonelnick
9 jaren geleden
Quote:
merc1 06-08-2015 om 14:19

dat zou echt ziek zijn
ebonpraetor
9 jaren geleden
En erg onwaarschijnlijk, denk ik. Die commander producten verkopen al goed genoeg.
Skywise
9 jaren geleden
Enemy Fetch in deze decks lijkt me vrijwel uitgesloten ja, 1 Scalding Tarn is bijvoorbeeld al bijna twee van deze decks waard, dan eindigt het product straks in de handen van Modern spelers ipv Commander liefhebbers.

Overigens, in de officiele aankondiging die Wizards vandaag heeft gedaan staat het volgende: "New cards offer new play options, and experience counters will make your commander grow in power during the course of each game. Two-color decks allow for surprising synergies and opportunities to devastate your foes."
Experience Counters als mogelijk nieuwe ability? Of een rework van een bestaande mechanic?
 bijgewerkt door Skywise 9 jaren geleden
ebonpraetor
9 jaren geleden
Doet me denken aan Jeleva, Nephalia's Scourge; die wordt ook elke keer als je haar cast beter.
Slagbroder
9 jaren geleden
Of een soort van Level Up-achtige ability, maar in plaats van ervoor te betalen met mana, wordt deze getriggerd door bepaalde acties?
robbertvanderkleij
9 jaren geleden
Quote:
Reynaerd 06-08-2015 om 10:59
Wat? 156 schade in beurt 6?
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik had een hele berg mana door Sakura-Tribe Elder, Tempt with Discovery (iedereen zocht land) en een New Frontiers van een tegenstander. Vervolgens kon ik o.a. Lurking Predators spelen in beurt 5. Vervolgens speelden mijn tegenstanders wat spells en ik hitte behoorlijk goed op de predators. Daardoor had ik in beurt 6 dit onder andere dit liggen:

Aurelia, the Warleader (de grootste boosdoener van veel damage)
Gahiji, Honored One
Ogre Battledriver
Nobilis of War
Iroas, God of Victory
Nylea, God of the Hunt
Karametra, God of Harvests
Primordial Hydra (die slechts 4/4 was)
Frontline Medic

Iroas alleen al tikte voor 13 per combat phase...

Dit is niet wat het deck consequent kan doen, maar wat wel eens voorkomt in commander. Daarom is het zo een gaaf formaat.
Ik moet er ook bij zeggen dat de beurten ervoor ik 18 damage ofzo had gehad van een Rakdos, Lord of Riots deck en dat een Xenagos, God of Revels deck het rakdos deck even 24 damage had gedaan met 1 creature: Atarka, World Render
Thomasvdk
9 jaren geleden
vandaag een opmerking op internet voorbij zien komen mbt fetch.
Het zou niet slim zijn om de andere fetch in het zelfde standard block te plaatsen. Delve wordt dan wel heel erg makkelijk.
Morph
9 jaren geleden
Nog een klein beetje informatie:

Cards from Magic: The Gathering—Commander (2015) will be featured and distributed with a new event offering on Magic Online—the Legendary Cube! For more on the Legendary Cube, see the announcement

Dus onderstaande plaatjes kunnen misschien in COM 2015 zitten! (ze kunnen ook uit andere serie's komen)

bijgewerkt door Morph 9 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 379 posts
  • Laatste post Dordledum 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL