Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[KTK] Khans of Tarkir

Eclavyrr
10 jaren geleden
Ik verwacht Ugin als een colorless walker in set 2 of 3
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 04-09-2014 om 03:36
Ik denk dat er een reprint van Intet, the Dreamer komt. Zie volgorde van de wallpapers http://magic.wizards.com/en/articles/wallpapers

Ik denk dat je daar veel te veel in leest. Ik denk dat de wallpaper is omdat het een coole art is en het een wedge-color Dragon is. Hij zit sowieso niet in deze set, want geen draken, en los daarvan komt Intet van Dominaria, niet van Tarkir.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nuttige informatie over Morphs in Limited:

Quote:
No morph, when turned face up, will outright trump another face-down morph in combat for anything under five mana, across all rarities.

That's right, if you block a morph with your morph, and your opponent has less than five mana available, the other morph is not going to kill your morph and survive whether it's turned face up or not. If your opponent has five or more mana available, then all bets are off. This is something that will be very useful to you in the early stages of your first Khans of Tarkir Limited matches.

Bron: Wizards
Ewoud
10 jaren geleden
Inderdaad zeer nuttige informatie magnus!
fullmoonie
10 jaren geleden
Dat is wel fijn om te weten
Jeff
10 jaren geleden

Act of Treason als morph-effect, als ik het goed lees.
Zoockey
10 jaren geleden
Dat is best leuk =D
thewoodcutter
10 jaren geleden
Zelfde goblin trouwens als op Ankle Shanker. Zelfde artiest misschien ook?
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
thewoodcutter 04-09-2014 om 15:31
Zelfde goblin trouwens als op Ankle Shanker. Zelfde artiest misschien ook?

"Zelfde" is een groot woord. Elke wereld heeft zijn eigen specifieke versies van elk ras, met specifieke eigenschappen. Die worden vastgelegd in een style guide, zodat alle artists die eigenschappen toepassen, zoals in dit geval de goblins die veel meer haar hebben dan gebruikelijk.

Overigens werkt deze morph geloof ik alleen als Act of Treason in je eigen beurt. Mijn spaans is niet zo best, dus dit heb ik gewoon ergens anders gelezen
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
Overigens werkt deze morph geloof ik alleen als Act of Treason in je eigen beurt. Mijn spaans is niet zo best, dus dit heb ik gewoon ergens anders gelezen

Er staat: 'si es tu turno' wat volgens mij inderdaad grofweg vertaald naar: 'If it's your turn'*

*garantie tot aan de voordeur
fullmoonie
10 jaren geleden
Krabbel heeft gelijk, dat betekent inderdaad If it's your turn
hallowman3
10 jaren geleden
ik heb spaans op school (ik ben er weliswaar hartstikke slecht in) maar het klopt dat als die morft (in jouw beurt) dat je dan net als Act of Treason een creature tot het eind mag overnemen
 bijgewerkt door Jeff 10 jaren geleden (Plaatje was niet nodig, zo is het leesbaarder.)
Jeff
10 jaren geleden
Overigens wel cool dat de goblin op de art de kroon van Sidisi, Brood Tyrant lijkt te jatten.
Bargok
10 jaren geleden
Jammer, dat maakt de goblin van 'door het dak' naar 'aardig' als je het mij vraagt ik zag al leuke combat phase tricks!
Twigwalker
10 jaren geleden
Quote:
Jeff 04-09-2014 om 16:11
Overigens wel cool dat de goblin op de art de kroon van Sidisi, Brood Tyrant lijkt te jatten.

Inderdaad dat is wel erg gaaf, hopen voor hem dat hij geen krokodillenvoer wordt of erger
Jeff
10 jaren geleden
Meer!

Een mythic Clone:

De Jeskai intro pack rare is nu bekend:

Andere promo's (niet per se nieuw):

Een een dikke vuurbal jonge!

bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
Lokkij
10 jaren geleden
Oeh, leuke spoilers. Ik ben ook blij dat de promo van Heir of the Wilds een stuk mooier is dan het orgineel.
Jeff
10 jaren geleden

Hmm, ik zie het volgende gebeuren in standard:
Kopieer jouw Garruk, Apex Predator, +1 om daarmee jouw Predator te slopen. Value!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
kolonelnick
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 04-09-2014 om 12:57
Nuttige informatie over Morphs in Limited:

Quote:
No morph, when turned face up, will outright trump another face-down morph in combat for anything under five mana, across all rarities.

That's right, if you block a morph with your morph, and your opponent has less than five mana available, the other morph is not going to kill your morph and survive whether it's turned face up or not. If your opponent has five or more mana available, then all bets are off. This is something that will be very useful to you in the early stages of your first Khans of Tarkir Limited matches.

Bron: Wizards

zou je me dit misschien iets anders uit kunnen leggen, ik snap de wording van de tekst niet en wat de hoeveelheid mana hier mee te maken heeft
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL