Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[KTK] Khans of Tarkir

fullmoonie
10 jaren geleden
En dat voor maar 4 mana
Doyle
10 jaren geleden
Quote:
zou je me dit misschien iets anders uit kunnen leggen, ik snap de wording van de tekst niet en wat de hoeveelheid mana hier mee te maken heeft

Stel je tegenstander heeft een morph beest en valt ermee aan. Jij wil blokken met jou gemorphte beestje maar bent bang dat je tegenstander zijn beest unmorphed en dat daardoor jou blocker dood is en zijn attacker overleeft. Je hoeft hiervoor alleen bang te zijn als je tegenstander 5 of meer mana heeft. Voor minder dan 5 unmorph mana zijn er geen beesten groter dan */2. Hierdoor kun je dus een deel twijfel weghalen en beslissen of je wil traden of niet.
marcoboth
10 jaren geleden
Quote:
'zijn er geen beesten groter dan */2.'

Kleine toevoeging: 0/* of 1/* kunnen ook, maar je morph overleeft dus of beiden gaan dood.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Zie bijvoorbeeld de uncommon cycle Horde Ambusher, Watcher of the Roost, Dragon's Eye Savants, Ruthless Ripper en Temur Charger. Alle vijf kunnen of een morph slopen, maar gaan dan zelf ook dood, of ze overleven een botsing met een morph, maar dan blijft de morph ook leven.
Waus
10 jaren geleden
Yeeeee de beste spoiler van de set; Clever Impersonator doe mij maaar een playsetje alstublieft!!
MagnusMagicus
10 jaren geleden

bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
camiel567
10 jaren geleden
Die mindswipe is heel erg leuk
Harakesh
10 jaren geleden
Wow mindswipe is erg sterk...
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
Harakesh 05-09-2014 om 08:57
Wow mindswipe is erg sterk...

Hij is wel cool, maar toch minder sterk dan Syncopate vind ik...
kolonelnick
10 jaren geleden
bedankt voor de uitleg van de hoeveelheid mana bij morph, ik snap m nu helemaal

en als ik mindswipe goed lees, dealt hij altijd de damage ook al wordt er tegengetapt voor de counter, er staat namelijk een punt tussen dus zijn het twee los van elkaar staande effecten. toch? XD

edit: volgens mij is dat rattleclaw mystic op de art.
 bijgewerkt door kolonelnick 10 jaren geleden
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
kolonelnick 05-09-2014 om 09:17
en als ik mindswipe goed lees, dealt hij altijd de damage ook al wordt er tegengetapt voor de counter, er staat namelijk een punt tussen dus zijn het twee los van elkaar staande effecten. toch? XD

Je leest hem goed. De mindswipe resolved net als elke andere kaart als geheel, je moet dus alles uitvoeren wat er op staat. Als er had gestaan "Counter target spell and deal X damage to its controller, unless its controller pays ", dan was het anders geweest, maar dat staat er niet.
Overigens, als je mijn spell (Squire, voor het voorbeeld) hiermee wilt counteren, dan kan ik wel de damage voorkomen door zelf een Counterspell op mijn Squire te spelen. De Mindswipe heeft dan geen legal targets meer en wordt door de spelregels gecounterd. Dan doet hij dus ook geen damage.

En nog een spoilertje:
Jeff
10 jaren geleden

3/3 Flying, Vigilance (denk ik), haste voor 3 mana, damn!
fullmoonie
10 jaren geleden
Helemaal correct vertaald. Dat is voor 3 mana helemaal niet slecht!
 bijgewerkt door fullmoonie 10 jaren geleden
Bittemommy
10 jaren geleden
Dat zou echt insane(!!!!!) zijn in standerd voor die kleuren.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Daar kan Lightning Angel nog een puntje aan zuigen zeg .
Bargok
10 jaren geleden
Bijzonder vette kaart, naast het feit dat het onwijs bruut is dat het een 'Mantis' is waar hij op vliegt is het ook een sterke kaart.

Wel grappig dat in een artikel een tijdje terug dat het gevaar bij een wedge block is dat je gemakkelijk creatures maakt met 3 kleur-relevante abilities waarbij ze Lightning Angel als voorbeeld gebruikte. En wat hebben we nu? Een upgrade ervan!
Roboreaper
10 jaren geleden
tis niet echt een upgrade. Angel is 4 mana deze 3 maar Angel heeft 4 thoughness en Mantis maar 3

dus in bereik van Lightning Strike
 bijgewerkt door Roboreaper 10 jaren geleden
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Wat mij opvalt is de volgorde van de kleursymbolen op de kaarten. Ik dacht dat de logische volgorde zou zijn nu. Nu weet ik wel dat de Jeskai blauw als hoofdkleur hebben, zouden ze dat zo willen uitdragen? In de casting costs van de clans?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL