Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ORI] Magic Origins

Dordledum
9 jaren geleden
Het wordt een mooi druk Magic voorjaar!
MagnusMagicus
9 jaren geleden
kolonelnick
9 jaren geleden
ik had daar inderdaad wat over gelezen. het lijkt me een beetje magic online, maar dan met het pay to win systeem van heartstone
ik vind het in ieder geval erg tof hoe ze deze nieuwe dotp aanpakken (ookal is het geen dotp meer)

http://www.gamerevolution.com/preview/magic-duels-origins
ieun
9 jaren geleden
Het lijkt erop dat Gideon van Theros komt.
 bijgewerkt door Ralf 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Idee leuk, fijn dat er (op de lange duur ook eindelijk iets voor de PS4 komt.)

Voor marketing doeleinden logisch (cross-product marketing etc) maar wel verwarrend dat het dezelfde naam heeft als de nieuwe core set.

Ik hoopte op spoilers daarvan. Misschien een aparte topic voor maken?
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
Slagbroder
9 jaren geleden
Zag deze info nog niet langskomen:

In totaal zouden er 10 planes bezocht worden. De 5 homeplanes van de walkers en de plane waar ze voor het eerst naartoe gingen, net nadat hun spark ontstond: Magic Origins
 bijgewerkt door Slagbroder 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
"Zendikar will be one of the planes showcased in Magic Origins, because it's relevant to Nissa's origin story."

Ik weet dat ik het vaker roep, maar komen de Zen-Fetches misschien hierin terug?
Slagbroder
9 jaren geleden
Quote:
Dordledum 06-03-2015 om 09:29
"Zendikar will be one of the planes showcased in Magic Origins, because it's relevant to Nissa's origin story."

Ik weet dat ik het vaker roep, maar komen de Zen-Fetches misschien hierin terug?

Laten we hopen van wel.
En full-art Zendikar landjes
MagnusMagicus
9 jaren geleden
We weten niets over fetches. Niets. He-le-maal niets.
kolonelnick
9 jaren geleden
als ik mijn lore een beetje goed ken dan is het ongeveer als volgt. eerste plane is geboorte plane, tweede is eerste planeswalk

gideon = theros, regatha
jace = ???, ravnica
liliana = ???, ravnica
chandra = ???, kephalai
nissa = zendikar, lorwyn

edit: gideon is de baas van alles magic. en wel hierom:

in the novel purifying fire, it's revealed that gideon received his spark by killing someone much more powerful than he was, and being schocked at the impossibility of the situation. with the newe revelation that gideon is originally from theros, from the mtg duels origins screenshot, it raises the question: who on theros, now dead would a person think so powerful that killing them would be impossible. obviously a god. the only god that isn't alive at the beginning of theros block is the RG god. the god of the temple of abandon. gideon killed a god!
 bijgewerkt door kolonelnick 9 jaren geleden
merc1
9 jaren geleden
Is dit is toch een soort van nieuwe Magic duels of the planeswalkers? En geen nieuwe set? Ik was alweer bijna extatisch. Net zoals bij Tempest Remastered wat alleen voor MTGO is
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Magic Origins is (soort van) de laatste Core Set. M15 is de laatste gewone core set. Komend jaar in juli komt Magic Origins uit, en het jaar daarna is die plek gereserveerd voor een gewone expansie, omdat we naar 2 blocks van 2 sets gaan in plaats van 1 block van 3 sets.

Magic Origins wordt ook een computerspel a la Duels of the Planeswalkers. Hoe alles exact zit, is nog niet helemaal bekend.
merc1
9 jaren geleden
Aha, so it's both. Thx
Dordledum
9 jaren geleden
vandaar dat het me handig lijkt om 2 verschillende topics aan te maken als het kan, beide onderwerpen lopen hier nu door elkaar heen.
Enigma
9 jaren geleden
Dus magic heeft straks :

Een online versie

Een fysieke versie

Een pay to win maar free om aan te beginnen online versie á la Hearthstone

Magic... waarom heb je fysieke novels en een tv serie laten vallen WHY!?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Magic heeft dat nu allemaal ook al he .

En de fysieke novels zijn gedropt omdat die niet goed genoeg verkochten, en er komt een Magic movie aan!
merc1
9 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 06-03-2015 om 13:51
... en er komt een Magic movie aan!...

Trolling? Meen je niet
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Nope! Er is nog zo goed als niks bekend, maar het schijnt er echt aan te komen . Maarre...laten we dat vooral niet in het Magic Origins topic bespreken .
whiskykid
9 jaren geleden
Oké nu is wizards echt geniaal geworden hoe kun je beter de origins van een planeswalker laten zien dan een speler deze zelf te laten veroorzaken, hier de eerste spoiler liliana http://www.magicspoiler.com/mtg-spoiler/liliana-heretical-healer-liliana-defiant-necromancer/
nielsvd
9 jaren geleden

bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL