Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
PolygonSmasher 07-03-2015 om 13:11
Wacht eens even... Triggert Liliana als ze zelf dood gaat? Of kan de trigger nooit resolven omdat ze van zone verplaatst.
Helaas, er staat 'another' bij, dus dat gaat niet werken..
De verbeteringen ten opzichte van Duels of the Planeswalkers:
- verbeterde deck builder, stap-voor-stap instructie
- speelbare Planeswalkers
- Solo Battle mode is eindeloos (endless AI)
- meer multiplay mogelijkheden, met o.a. Two-headed giant.
- Een soort quest-systeem waar iedere week nieuwe challenges beschikbaar komen
- Gratis om te spelen en alle content is gratis te 'unlocken'
- Je skills verbeteren met vernieuwde tutorials.
Game on!
p.s. als er al een bericht bestaat over deze game, verwijder deze post dan maar ;-)
Waus 07-03-2015 om 15:27
Wel cool dat je gelijk een blocker hebt als ze "flipt".
Wel, niet automatisch... alleen als je de -x wilt gebruiken, en toevallig een nonlegendary creature van minder dan 3 mana in je grafbak hebt liggen
(=3 kan ook maar dan ben je Lili wel meteen kwijt dus niet ideaal eerlijk gezegd)
dit ziet er uit als een echte screenshot uit de game. en als inderdaad magic origins kaarten in de game zit dan zie ik al een set landjes die een reprint krijgen
Waus 07-03-2015 om 15:27
Wel cool dat je gelijk een blocker hebt als ze "flipt".
Wel, niet automatisch... alleen als je de -x wilt gebruiken, en toevallig een nonlegendary creature van minder dan 3 mana in je grafbak hebt liggen
(=3 kan ook maar dan ben je Lili wel meteen kwijt dus niet ideaal eerlijk gezegd)
Wanneer Lily flipt krijg je ook een 2/2 zombie token
dit ziet er uit als een echte screenshot uit de game. en als inderdaad magic origins kaarten in de game zit dan zie ik al een set landjes die een reprint krijgen
Ik zie M10/Innistrad taplands en Guildgates... Het lijkt me eigenlijk sterk dat ze twee complete cycles aan landjes gaan reprinten in Magic Origins.
Het is denk ik net als met Duals of the Planeswalkers. Van nieuwe kaarten hebben we min of meer garantie dat ze in MO zitten. Over reprints kunnen we denk nog te weinig zeggen.
Wow ziet er erg gaaf uit! wanneer komt de game eigenlijk uit? en is er al iets bekend over de promo kaart en of kaarten?
De set komt in juli uit, dus ik verwacht het spel ook rond die tijd. En er is verder nog niets bekend. En als er iets bekend wordt, dan lees je dat hier in dit topic .
als het goed is dan komt het spel inderdaad in juli uit. promo's worden vaak pas bekend als het spel zelf uit is, of wanneer de spoilers van de set beginnen.
Ik merk dat de Hearthstone community dit nieuws nogal zwaar neemt. Ja wij waren eerst etc etc.
Jeez kids, ik ben benieuwd of dit een leuk dagelijks iets gaat worden maar ga er geen geld aan spenderen. Doe ik liever aan de fysieke verslavende inkt
Enigma 09-03-2015 om 11:35
Ik merk dat de Hearthstone community dit nieuws nogal zwaar neemt. Ja wij waren eerst etc etc.
Jeez kids, ik ben benieuwd of dit een leuk dagelijks iets gaat worden maar ga er geen geld aan spenderen. Doe ik liever aan de fysieke verslavende inkt
dat was wel het eerste wat ik dacht toen ik het spel zag inderdaad, maar ik zie het probleem niet helemaal ik vind het beide even vermakelijk en ben best blij dat magic duels: origins iets soort geleiks wordt. (quest, boosters kopen, gold, en hopelijk leuke campaign)