Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RTR] Return to Ravnica (Oktober 2012)

Blasty
12 jaren geleden

Set Name : Return to Ravnica

Block: Set 1 of 3 in the Return to Ravnica block

Number of Cards: 274

Prerelease Events: September 29-30, 2012

Release Date: October 5, 2012

Launch Weekend: October 5-7, 2012

Game Day: October 27-28, 2012

Official Three-Letter Code: RTR

Twitter Hashtag: #MTGRTR

Design Team: Ken Nagle (lead)
Zac Hill
Alexis Janson
Mark Rosewater
Ken Troop
Development Team: Erik Lauer (lead)
Zac Hill
Dave Humpherys
Tom LaPille
Adam Lee
Billy Moreno
Shawn Main

Available in: Booster Packs, Intro Packs, Event Decks, Booster Battle Packs, Fat Pack

bijgewerkt door Blasty 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dank je voor het topic! Ik ga die andere even hier naartoe verwijzen .
Twigwalker
12 jaren geleden
Supergaaf, Ravnica vond ik een erg gave set =) En die art ziet er ook echt geweldig uit.
Blasty
12 jaren geleden
Dank je Magnus

Ik weet wat ik voor mijn verjaardag wil (7 Oktober)
Xarian
12 jaren geleden
w00t! Terug naar Ravnica! Rakdos for the win!

(en heb amper iets van Ravnica, maar de boeken waren gewoon erg gaaf )
Cas146
12 jaren geleden
Ravnica heb ik niet echt bewust meegekregen, maar volgens mij was ie wel vet met de guilds en alles, kijk er wel naar uit!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ja, Ravnica was erg cool! Ik heb het als casual speler bewust meegemaakt, en het zat tjokvol leuk spul om mee te spelen, en een tof verhaal en de Guilds maakten het ook zeker cool. Ben ook erg benieuwd .
Qendorian
12 jaren geleden
Damn
Is een grote jongen vergeleken met jace
ubes
12 jaren geleden
Quote:
Qendorian 09-04-2012 om 21:54
Is een grote jongen vergeleken met jace
Jace unsummoned grote jongens met groot gemak Er is maar 1 draak meer de baas dan Jace en dat is niet deze draak.
adelstad
12 jaren geleden
Cool! Ik ben rond Ravnica begonnen met actiever te spelen en mij eerste kaarten kopen, en vond dat tot nu toe echt de leukste releases. Mijn eerste eigen deck was een orzhov deck.
Eclavyrr
12 jaren geleden
Hmm ben eens benieuwd hoe het dan zit met Niv-Mizzet. Wat ik me kan herinneren is hij er in de strijd met Crixizix en de Nephilim vandoor gegaan en volledig van Ravnica verdwenen; zelfs zijn onderbewustzijn dat is gelinkt aan de alleswetende Firemind, is verdwenen. Het vermoeden is dan ook sterk dat hij of een planeswalker is, of door zijn extreme intelligentie in staat is geweest tussen planes te reizen, aangezien hij Nicol Bolas in het stof laat bijten als het op pure IQ aankomt.
Blasty
12 jaren geleden
Ik ken het verhaal eigenlijk niet, maar sinds ik weer met magic bezig ben heb ik aardig wat van Ravnica binnen gehaald. Het is een boeiende serie, en zie graag de hybride mana kleuren terug!
Eterna
12 jaren geleden
dat plaatje ziet er zoooo coool uit
Morph
12 jaren geleden
zouden ze de Shock-Lands reprinten?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik vermoed dat die wel gereprint gaan worden, maar of dat in deze set is....dat is lastig te voorspellen. Aan ene kant zaten ze origineel in het Ravnicablock, wat het soort van logisch maakt. Aan de andere kan zijn het wel 10 rares die je dan plots 'kwijt' bent aan reprints. Plus, het is soort van corny om gewoon dezelfde kaarten te printen als je terug gaat naar een wereld. Dus: geen idee .
Morph
12 jaren geleden
Er zijn nogal wat geruchten met de aankondiging , maar niets met concreet bewijs o.i.d.
Enkele geruchten van internet die wel logisch klinken:

- no shocklands in RTR, they are in m13.
- the guilds will be back with the 4-3-3 split
- some old mechanics will return in a 2-1-1 split
- niv-mizzet won't be a planeswalker, ral zarek will be the the izzet planeswalker, jace will became azorius-colored and gideon will be back

Bovenstaande is puur speculatie.
-Jace in Azorius en Ral Zarek in Izzet klinkt logisch.
-Persoonlijk denk ik dat de shock-duels eerder in RTR dan in M13 gereprint worden. Maar je weet maar nooit.....Wie weet willen ze heel erg veel M13 verkopen!?..
 bijgewerkt door Morph 12 jaren geleden
Tamar
12 jaren geleden
Shock lands in m13? Dan is er in de periode tussen m13 en RTR wel heel veel landjes beschikbaar. De duals van besieged en innistrad en de landjes die nog in AVR komen. Dat lijkt me wel heel veel.
ubes
12 jaren geleden
Ik kan me voorstellen dat de guilds wat anders gaan worden (samenvoegingen wellicht of nieuwe gilden) een herhaling van wat was lijkt me niet spannend genoeg, normaliter bouwen ze door op wat ze hebben.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het lijkt me ook dat alles hetzelfde niet logisch is. Wel veel herkenning, maar ook veel nieuws. Maar met de info die we nu hebben kunnen we geen conclusies trekken. Wachten dus tot september wanneer er meer info komt .
BasicB
12 jaren geleden
Ravnica is voor mijn tijd, maar ben wel erg benieuwd naar dit block!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 936 posts
  • Laatste post Thorvik 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Blasty 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL