Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
You know how sometimes people want to buy you things? Like, at certain times of the year, well-meaning relatives will express their love through the medium of gifts? It can be tricky buying a present for a Magic player if you don't know much about Magic yourself.
And that's why Wizards of the Coast is introducing the Holiday Gift Box! It's a handsome storage box that holds more than 2,000 cards. The MSRP is $19.99 and it will be available worldwide in English on November 16, 2012.
In addition to the box (and let's face it, you always need more card storage boxes), it comes with:
- Four Return to Ravnica booster packs
- A pack of twenty Return to Ravnica basic land
- Six illustrated plastic dividers
- A sticker sheet for customizing the dividers
- An alternate-art Dreg Mangler from Return to Ravnica.
Thorvik 16-08-2012 om 11:02
nee ik denk niet dat ie 20€ wordt het zijn 4 boosters plus nog wat stuff dus ik denk toch 15 of zelfs minder
Het $20, dus dat is meestal 20 euro. Tenzij BoM er wat korting tegen aangooit (Ik verwacht dat je hem hier voor 17~18 kan oppikken).
Nog steeds een goede deal imo.
4 Bossters = 12 euro.
Doos voor 2000 kaarten = 5 euro (ongeveer, maar dan heb je geen mooi artwork erop).
Dividers = 1 euro.
Dat is al 18 euro. En dan krijg je nog een promo en stickers erbij.
Thorvik 16-08-2012 om 11:20
ja maar toch 20$ is maar €16.20 dus zou vreemd zijn als het ook 20 euro is
Volgens mij ben je nieuw tot $ tot € De meeste bedrijven hangen er gewoon een ander teken voor en klaar is kees. De adviesprijs van boosters is ook $3.99 en hier €3.99 om maar een voorbeeld te noemen
Dat klopt. Want als je het moet importeren uit Amerika wordt het duurder. En veel wordt ook in Europa gemaakt, maar daar zijn de kosten ook weer anders. Het is dus echt niet een "laten we van de dollar een euro maken en dik winst scoren".
MagnusMagicus 16-08-2012 om 12:58
Dat klopt. Want als je het moet importeren uit Amerika wordt het duurder. En veel wordt ook in Europa gemaakt, maar daar zijn de kosten ook weer anders. Het is dus echt niet een "laten we van de dollar een euro maken en dik winst scoren".
Dat laatste heb ik ook niet gezegd Het eerste is echter wel gewoon waar.