Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

wishlist webshop

Fjaulnir
12 jaren geleden
Misschien ook een idee om in de toekomst te integreren:


Een soort 'add to wishlist' als je bent ingelogd; als je dan echt te vette kaarten tegenkomt die je zeker volgende keer wilt bestellen, kun je later via 1 klik hem terugvinden in de webwinkel, en hem aan je bestelling toevoegen.

Het is zowel handig voor ons...
(moet je niet meer in word-documenten elke keer als je een coole kaart ziet, gaan opschrijven en dan hopen dat je eraan denkt bij je volgende bestelling; + kun je via de kaart-link-functionaliteit gelijk zien welke kaart het ook al weer was)

...als voor jullie
(dan bestellen we meer kaarten omdat we niet altijd de helft vergeten te bestellen van wat we eigenlijk wilden hebben )



't Is maar een gedachte hé
magu
12 jaren geleden
ik wil een like knopje

dat wat fjaulnir zegt = agree
caingarn
12 jaren geleden
Ja dat zou wel leuk zijn (: maar goed je kan ze nu ook gewoon aan je winkelwagen toevoegen.
Fjaulnir
12 jaren geleden
Ah, ik wist niet dat je winkelwagen behouden bleef als je uitlogde.

Heb het ff getest en lijkt op het eerste zicht inderdaad wel zo. Eens kijken of hij er morgen ook nog staat
Victorvndoom
12 jaren geleden
hij zou in je winkelwagentje moeten blijven liggen (zo gezegd gereserveerd op uw naam, zo als je in een boekenwinkel een boek laat reserveren. dat blijft bij mij maanden liggen bij die boekhandel maar ze weten dat ik zeker hem ga halen) en ze zouden u niet ervoor moeten aanrekenen enkel op het einde als je ze echt zou kopen soort reservatiebakje. Zeg dat het max een 3tal maanden in je bakje mag blijven liggen dan gaat het weer voor de anderen online, en na een week kun je hem weer reserveren
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Fjaulnir
12 jaren geleden
Hm, dat hij gereserveerd zou moeten blijven liggen ben ik het niet mee eens. Anders kun je zeldzame kaarten waarvan er maar 2 exemplaren zijn, 3 maanden in je winkelwagen blokkeren en dan toch niet kopen...
Lays
12 jaren geleden
Idd een wishlist zou fijn zijn!
Fjaulnir
12 jaren geleden
Misschien valt dat ook te integreren in de huidige 'wants'-functie? Dan kun je bij de kaarten in de winkel op + klikken dat die in je wants-list komt, en vanuit je wants-list kun je ze dan ook uiteindelijk bestellen in de webwinkel wanneer je weer een order gaat plaatsen.

Ofzoiets.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Er is al een topic waarin dit voorgesteld is. Gaat er zeker komen, maar we willen het goed doen en ook de bestellingen moeten natuurlijk elke dag verzonden worden Dus geduld, maar laat de ideeën vloeien, alles is welkom!
 bijgewerkt door Ralf 12 jaren geleden
MarcelN
12 jaren geleden
Quote:
Fjaulnir 11-10-2011 om 00:05
Misschien valt dat ook te integreren in de huidige 'wants'-functie? Dan kun je bij de kaarten in de winkel op + klikken dat die in je wants-list komt, en vanuit je wants-list kun je ze dan ook uiteindelijk bestellen in de webwinkel wanneer je weer een order gaat plaatsen.

Ofzoiets.


Dit is idd een goed plan!! 'Gewoon' (en ik zeg dat heel makkelijk, omdat ik niet zou weten hoe t werkt) een knop voor haves en een knop voor wants bij de kaarten... als je zo wat tegenkomt wat je hebt kun je heel makkelijk toevoegen.. i.p.v. de hele boel in moeten typen...
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Geweldige ideeen allemaal! We hadden een flink aantal ook zelf al bedacht, maar we zitten hier voor de long run, dus er gaat constant geklust worden aan de site!
MarcelN
12 jaren geleden
Nou ga ik misschien wel heel ver hoor.. en ik weet ook niet of dat (kosten)technisch mogelijk is.. maar een BoM App.. voor Android en iPhone.. Daar zou je eventueel ook eventuele notificaties enzo in kunnen verwerken en een basis van de winkel.. Of ga ik nou toch echt te ver??
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het idee: super Maar dat kost veel tijd, en die is er momenteel niet. Maar het gaat in ieder geval op de "want to have" lijst
Victorvndoom
12 jaren geleden
hup hup vooruit aan het werk
munio
12 jaren geleden
magic spelen laat je maar lekker aan andere nodig; daar hebben jullie helemaal geen tijd voor ;P
Ralf
12 jaren geleden
Dat klopt inderdaad nog ook, we hebben geen tijd meer om te spelen. Gelukkig gaan we er binnenkort wel weer tijd voor maken: op zaterdag gaan we naar de GP in Amsterdam. Maar tot die tijd werken we non-stop aan verbeteringen!
Darkgizmo
12 jaren geleden
Het is maar een ideetje, maar zou het niet mogelijk zijn om bij de kaarten neer te zetten of ze gebanned/restricted e.d. zijn. Ben namelijk af en toe te lui om steeds te gaan nalopen als ik een kaart wil of die gebanned is of niet
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
Darkgizmo 17-10-2011 om 15:14
Het is maar een ideetje, maar zou het niet mogelijk zijn om bij de kaarten neer te zetten of ze gebanned/restricted e.d. zijn. Ben namelijk af en toe te lui om steeds te gaan nalopen als ik een kaart wil of die gebanned is of niet


Dat gaat zeker ook nog komen!
Darkgizmo
12 jaren geleden
Nice
Victorvndoom
12 jaren geleden
ik weet niet hoe de shop/winkel aan de kaarten geraakt want aan sommige kaarten kan men toch niet meer geraken. Die worden toch niet meer herdrukt.

idee zou zijn dat sommige mensen kunnen kaarten laten bestellen ipv ze te kopen, via email of zo. dan kan de verantwoordelijke van de winkel checken of het in het budget valt van de winkel om de kaart(en) aan te schaffen
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 117 posts
  • Laatste post Rody 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Fjaulnir 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top