Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hm, ik heb een tijd lang Rage of Bahamut gespeeld, wat me wel beviel maar op een gegeven moment ging me dat ook vervelen.
Hearthstone heb ik nog niet geprobeerd.
Vervelende is wel dat ik geen telefoon heb die het trekt; en ik als ik thuis ben en per se wil gamen speel ik liever FF14 of LoL. Of ik kruip op de bank met een console.
Het werkt best goed op je mobiel, ze hebben goed nagedacht over de interface. Zelf ben ik bijna altijd wel in de buurt van mijn laptop dus dan kan ik het net zo goed daarop spelen, maar ik heb het wel een paar keer geprobeerd en werkt prima.
Ik speel ook sinds de Beta.
Vroeger altijd MageControl, maar vanwege de te goeie aggro beesten kan dat tegenwoordig niet meer.
Dus nu WarlockAggro, maar ook daarmee nooit hoger gekomen dan lvl 8.
Voor de geïnteresseerden, dat is dit deck:
Inmiddels heb ik daarin de 2 Defender of Argus vervangen door 1x Raid Leader en 1x Dr.Boom, maar ik zit erover te denken om die Dr.Boom weer te vervangen door 1x Defender of Argus, aangezien andere Aggro-decks voor lethal kunnen slaan op het moment dat ik Dr.Boom wil spelen. Een taunter is op dat punt veel nuttiger...
Die extra Raid Leader blijft erin, want daarmee worden je 1/1 Impjes 2/1 en dat slaat een stuk harder...
Er komt een nieuwe play mode naar Hearthstone: Tavern Brawl! Blizzard Tavern Brawl.
Waar het op neerkomt: Om de zoveel tijd is er een week waarin je met speciale regels Hearthstone kan spelen in de Tavern Brawl. Je kan ook tegen je vrienden brawlen en het is een leuke manier om gekke ideeën uit te proberen. We weten nog niet precies wat het inhoudt, maar je kan dingen verwachten als preset decks, specifieke regels voor het bouwen van een deck of een buff voor bepaalde minions. Er is in ieder geval van alles mogelijk en ik denk dat het een leuke toevoeging is voor het spel.
AncientOne 10-06-2015 om 12:23
Inmiddels heb ik daarin de 2 Defender of Argus vervangen door 1x Raid Leader en 1x Dr.Boom, maar ik zit erover te denken om die Dr.Boom weer te vervangen door 1x Defender of Argus, aangezien andere Aggro-decks voor lethal kunnen slaan op het moment dat ik Dr.Boom wil spelen. Een taunter is op dat punt veel nuttiger...
Die extra Raid Leader blijft erin, want daarmee worden je 1/1 Impjes 2/1 en dat slaat een stuk harder...
Mijn tag is overigens Hwulfila#2241...
Ik denk dat de Defender beter is in dit deck. Sure, Dr. Balanced is altijd value, maar daar heb je zo weinig aan als je dood bent
Twigwalker 16-06-2015 om 16:42
Tavern Brawls ben ik wel heel benieuwd naar. Ik denk dat het echt leuk wordt, maar ik hoop wel dat het bijvoorbeeld ook meetelt voor je daily quests.
het is al bevestigd dat tavern brawl gewoon meetelt voor je challenges. ook je 3 wins voor tien goud krijg je. gisteren is de patch gekomen en morgen om 5 uur 's middags komt de eerste brawl online. iemand heeft al een kijkje kunnen nemen naar kaarten die er dus alleen speciaal voor brawl zijn en somige van deze zijn echt ziek unbalanced. buiten brawl zullen ze dus ook niet bruikbaar zijn.
Hmm ik ga denk ik ook maar weer het spel eens opstarten.
Ik speel lekker relaxed een potje terwijl ik achterover lig, word keihard ingemaakt maar dan alleen maar taunt mannetjes en mijn tegenstander geeft het op.