Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Calling it now, Goblin en Barbarian Tribal, terugkeer van Snow en Horsemanship en een reprint van Pillage.... Nah, ik heb werkelijk geen idee, maar de art ziet er in ieder geval fantastisch uit. Can't wait
ik vind het btw echt geweldig hoe Mark Rosewater zo enthousiast dingen verteld! Hij houd echt van dit spel en kan niet wachten om ons te laten spelen! meer kan je toch niet vragen ?
Darksoul93 19-05-2014 om 20:54
Calling it now, Goblin en Barbarian Tribal, terugkeer van Snow en Horsemanship en een reprint van Pillage.... Nah, ik heb werkelijk geen idee, maar de art ziet er in ieder geval fantastisch uit. Can't wait
Goblins denk ik niet. Barbarians, Snowlands en Horsemanship zou zomaar kunnen.
Ik denk dat ze nu eindelijk Dark Ritual reprinten in deze set! Past in elk geval qua sfeer...
Magnus heeft toch gelijk Xarian. Rituals zitten tegenwoordig in rood, en het effect van dark ritual maakt combo decks errug sterk in Modern. Ga er dus maar vanuit dat er geen ritual wordt geprint die voor 1 mana 3 mana add en zeker niet in zwart...
robbertvanderkleij 20-05-2014 om 09:44
Magnus heeft toch gelijk Xarian. Rituals zitten tegenwoordig in rood, en het effect van dark ritual maakt combo decks errug sterk in Modern. Ga er dus maar vanuit dat er geen ritual wordt geprint die voor 1 mana 3 mana add en zeker niet in zwart...
Ai, wishful thinking dus...
Ik zal er zelfs nog even een setje referenties tegenaan gooien.
Ik was ook niet serieus ofzo . Zwart heeft ondertussen andere dingen gekregen voor extra mana's... neem nou Nirkana Revenant!
Het grote gerucht van deze set is dat de fetchlanden wellicht gereprint worden (dus landen als Misty Rainforest en Polluted Delta). Zelf twijfel ik, zolang geleden is Zendikar nog niet. Maar wat denken jullie?
MagnusMagicus 18-06-2014 om 12:56
Het grote gerucht van deze set is dat de fetchlanden wellicht gereprint worden (dus landen als Misty Rainforest en Polluted Delta). Zelf twijfel ik, zolang geleden is Zendikar nog niet. Maar wat denken jullie?
Ik denk zelf van niet, natuurlijk zou iedereen het gaaf vinden omdat de waarde van de set dan ook meteen geweldig is, maar zelf denk ik dat Jeff dichterbij zit met deze opmerking:
Quote:
Jeff 19-05-2014 om 09:42
Nieuw: Ik gok dat dit het langverwachte 'wedge'-block wordt, een soort Shards of Alara, maar dan met de focus op de wedges (Twee allied kleuren en hun gezamelijke vijand, dus , , , en )
Iets dat terugkomt: Dwergen. Dwergen passen denk ik ook wel in een door oorlog verscheurde wereld, maar dan op een wat minder traditionele Tolkien-achtige manier.
Snow was geen groot succes doen Coldsnap uitkwam, dus die kans is wel minder groot. Plus, de twee arts uit de eerste post roepen nu niet echt "dit is een sneeuwwereld" . Maar ik ben voor hoor .
MagnusMagicus 18-06-2014 om 12:56
Ah, ik dacht dat jij ons altijd verbood van ongefundeerd over dit soort geruchten te discussiëren hier?
Dat gezegd zijnde:
A- ik zou het supertof vinden, ook al heb ik de meeste al wel zelf; verlaagt toch weer iets meer de immer stijgende instapkost/barrière voor eternal formats.
B- de {onsr}-fetchlandjes geef ik een kleinere kans; mensen willen wel dat Modern ook toegang heeft tot alle 10 fetchlandjes ipv alleen de huidige 5 {zenr}; maar is het niet net de bedoeling dat greedy (te)veelkleurige manabases in Modern volgens Wizards wat bestraft/bemoeilijkt moeten worden? Ik denk dat 5 fetches het bouwen van manabases in Modern genoeg uitdaging geeft zonder het onmogelijk te maken - met genoeg shocklands [straf = 2 leven betalen] kun je namelijk met elke fetch, elke kleur zoeken...
C- {zenr} is ook logischer omdat het een wedge-block wordt. Zonder shocklands (na rotatie {rtrr}) zul je vooral basics moeten fetchen in standaard vermoed ik; dus een Wedge (bvb ) heeft met Zendikar lands altijd 2 fetchlandjes in zijn kleuren (Verdant Catacombs en Misty Rainforest); met Onslaught-landjes altijd maar 1 (Polluted Delta), dit geldt voor alle mogelijke wedges.
M.a.w. Zen-landjes passen het beste bij een wedge-block, Ons-landjes bij een shards-block.
D- de {zenr}-landjes vind ik tegenwoordig meer overpriced al dan {onsr}-landjes, ondanks een grotere oplage. Pakweg een dik jaar geleden zou het prijs-gewijze nog logischer zijn geweest Onslaught-fetch te reprinten, maar ondertussen zijn die al meer dan goed ingehaald door Zendikar-fetchjes dus daar is meer nood aan.
Al klopt dit natuurlijk maar gedeeltelijk - want als men {onsr} zou reprinten, zou dit Modern Legal (en Standard Legal) worden, en de vraag dus ook exploderen en de prijs dus weer {zenr} voorbij steken, aangezien {onsr} nu alleen in Legacy gebruikt wordt en {zenr} in Legacy + Modern (dus 3x zoveel vraag naar momenteel schat ik uit de losse pols; maar die verhoudingen zouden bij een reprint van {onsr} wel helemaal omgegooid worden)
MagnusMagicus 18-06-2014 om 14:06 Snow was geen groot succes doen Coldsnap uitkwam, dus die kans is wel minder groot. Plus, de twee arts uit de eerste post roepen nu niet echt "dit is een sneeuwwereld" . Maar ik ben voor hoor .