Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[KTK] Khans of Tarkir

robbertvanderkleij
10 jaren geleden
De grootste reden dat die geruchten zo hevig zijn is dat wizards heeft gezegd de prijs van modern laag genoeg wil houden om goed in de kunnen stappen. Daarom is modern masters ook gemaakt en sindsdien heeft bijna elke staple een reprint gekregen.... op de fetchlandjes na. Na die aankondiging van Maro lijken de geruchten inderdaad niet zo vergezocht. Daarnaast is het in september alweer 5 jaar geleden dat zendikar uitkwam...
Maargoed, ik vind elk setje rare-landjes prima... Zou hou je een beetje variatie in je commander-decks. De ene heeft een set scry-land, de ander weer een set check-land en weer een ander heeft shocks...
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Op 26 juli is de San Diege Comic-Con en er is dan een Magic Panel, waarbij er informatie komt over Khans of Tarkir. Het Panel is van 12-13 uur, dat is 21-22 uur hier als ik me niet vergis.
Skywise
10 jaren geleden
Flink wat nieuws al bevestigd op de SDCC:

- Khans of Tarkir is een Wedge set, de rest van het block waarschijnlijk niet
- Morph is de terugkerende ability
- Elke Wedge representeert een 'clan'. Elke clan krijgt bovenop Morph ook nog een nieuwe ability
- De clans zijn: Abzan (Wit/Zwart/Groen), Jeskai (Blauw/Rood/Wit), Sultai (Zwart/Groen/Blauw), Mardu (Rood/Wit/Zwart) en Temur (Groen/Blauw/Rood)
- Elke clan wordt geleid door een Khan
- Elke clan worshipped een van de 5 uitgestorven draken

- Er komt een 3-color Planeswalker
- Tijdreizen is een belangrijk thema binnen het Khans block
- Een van de 5 Khans komt straks terug in Duel Deck Speed vs Cunning:

En niet aan Khans gerelateerd:
- De eerste 4 Duel Decks krijgen een herdruk
- Commander 2014 is aangekondigd, elk deck wordt aangevoerd door een Planeswalker die ook als Commander ingezet kan worden.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Gaaf!
Roboreaper
10 jaren geleden
ik las ook op twitter 40 pre release promo's oid ipv 5

https://twitter.com/wizards_magic/status/493119027334479872
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Quote:
Seeded prerelease boxes are returning, one for each clan, but this time the prerelease promo for each pack is chosen from among 8 different cards at random.

Als er dus 5 clans zijn, en elke clan kan random 1 van 8 promo's hebben, dan heb je inderdaad 40 promo's. Of dit ook zo gaat zijn, komen we vanzelf binnenkort achter .

Er zijn Efreet, Djinns en Bears op Tarkir.
Boros123
10 jaren geleden
Dus als ik het goed begrijp, krijgt Elves vs Goblins een reprint?
Skywise
10 jaren geleden
Quote:
Boros123 27-07-2014 om 09:36
Dus als ik het goed begrijp, krijgt Elves vs Goblins een reprint?

Jep, als onderdeel van een nieuw product genaamd Duel Deck Anthologies. Als ik het goed begrepen heb is het een box met daarin de eerste 4 Duel Decks. Releasedatum 12 December, dus waarschijnlijk als het Holiday product van dit jaar (Wellicht een eigen topic waard?)
 bijgewerkt door Skywise 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Khans of Tarkir is een wedge set (dus die 3-color combinaties van enemycolors), maar niet een wedge-block, want het thema van het block is "verandering". Er zit ook een gedeelte tijdreizen in het verhaal van de set.

Het block bestaat uit een grote set (KOT), een kleine set ( "Dewey" ), en dan weer een grote set ( "Louie" ). Draften gaat als volgt. Eerst:

KOT - KOT - KOT

En als Dewey uitkomt:

Dewey - KOT - KOT

En als Louie uitkomt:

Louie - Louie - Dewey

Morph komt terug, en morphs zien er zo uit:

En dit zijn de kenmerken van elke clan:

Wat art:

kolonelnick
10 jaren geleden
mega vette art. en is dat een morph token die je op het veld legt als je een creature morphed?
carlovdm
10 jaren geleden
Ziet er al awesome uit!
Thorvik
10 jaren geleden
wow dat ziet er zeker nice uit laat maar komen die handel
Blasty
10 jaren geleden
Quote:
kolonelnick 27-07-2014 om 16:37
mega vette art. en is dat een morph token die je op het veld legt als je een creature morphed?

Ik denk niet dat er tokens gebruikt worden, want een geMorphde creature is gewoon een face-down kaart, geen token. Vroeger werden ze voorgesteld als dit:
Break Open
LeKrutes
10 jaren geleden
Cool eindelijk een wedge set.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik vermoed dat ook niet, want je hebt al een ideale Morph weergave: de achterkant van een Magic kaart . Maar we gaan het zien!
Twigwalker
10 jaren geleden
Ik moet zeggen dat ik de art echt verschrikkelijk vind, ik hou helemaal niet van die computer stijl. Soms een beetje vind ik niet erg, maar deze plaatjes lijken allemaal volledig vanuit de computer opgetrokken.
Misschien pakt het anders uit op het formaat van de kaarten en vind ik het dan wel geweldig

Verder vind ik het wel heel cool dat Morph terug komt en de wedges lijken me ook erg interessant.
Skywise
10 jaren geleden
Qua thema, art en uitwerking vind ik Khans er nu al toffer uitzien dan Theros! Ben nu toch wel echt benieuwd.

Ik ga alvast heel hard hopen op een uncommon Wedge-landjes cycle zoals de Alara Tri-landjes (Seaside Citadel e.d). Een Wedge variant van Wild Nacatl zie ik ook wel zitten
derooy89
10 jaren geleden
Quote:
Darksoul93 26-07-2014 om 22:44
Flink wat nieuws al bevestigd op de SDCC:

- Er komt een 3-color Planeswalker

- Elke clan worshipped een van de 5 uitgestorven draken

NICO B!! alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft..

uitgestorven draken, moest gelijk denken aan de Elder dragons. maarja dat klopte niet kwa kleur.

verder erg nice ben benieuwd
camiel567
10 jaren geleden
ik denk persoonlijk sarkhan zoals ook al eerder gesuggereerd was
kolonelnick
10 jaren geleden
Quote:
camiel567 27-07-2014 om 23:52
ik denk persoonlijk sarkhan zoals ook al eerder gesuggereerd was

ik denk het eerlijk niet. de vorige versies van sarkhan waren en daaraast voelt sarkhan niet wit aan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL