Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[KTK] Khans of Tarkir

Julianm
10 jaren geleden
ik denk dat we heel heeel veel gave art gaan zien in het khans blok !
Herax
10 jaren geleden
Ziet er goed uit! Heb er nu al zin in
Morph
10 jaren geleden
Quote:
Morph komt terug,

Woehoe ik kom terug!
Wacht maar tot ik me omdraai....

OT: Zurgo wordt echt wel een leuke commander, De keuzemogelijkheid voor commander decks was ook veel te weinig.
camiel567
10 jaren geleden
ben ik met je eens dat wordt een vette commander
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Uit de openingspost:

- Er komt iets terug waar mensen al heel lang om vragen en wat ze al heel lang niet hebben gedaan
Morph en een chinees/mongools thema

- Er komt iets waar mensen al heel lang om vragen, en wat nog nooit eerder gedaan is
Wedge set

Yay! Ik hoop heel erg op de wedge versies van de Arcane Sanctum landjes. Fetch zou ook nog steeds kunnen.
kolonelnick
10 jaren geleden
Youtube Teaser Khans of Tarkir

ik zag een gorgon. en is dat een gebroken hedron aan sarkhan zijn zwaard?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
camiel567
10 jaren geleden
Het ziet er echt wreed uit deze set is nu al vet xD
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Helemaal mee eens! Khaaaaaaaaaaaaaaaaaans!

Kom maar op met al die gave nieuwe kaarten .

Eind augustus beginnen de spoilers...nog eeeeven geduld....*aargh*
kolonelnick
10 jaren geleden
ben ik trouwens zo vergeetachtig, normaal begint het nieuwe block toch pas 3 maanden na de core set en nu zijn het er net 2.
Saint
10 jaren geleden
w00t! Ik heb hier heel veel zin in! Wat een coole art en toffe clans
Malkor
10 jaren geleden
Mijn excuses dat ik wat negatiever ben, maar ik vind de setting eigenlijk helemaal niet leuk. De kleuren (wedge) vind ik fantastisch en de gespoilde legendary (ORC!!) vind ik helemaal tof. Maar de setting, ik doe hard mijn best maar ik vind het helemaal niet tof.
Ik ga de sets vanzelfsprekend wel draften.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Joh, je weet nog bijna niks van de setting . Maar goed, je hoeft alles niet alles leuk te vinden
Julianm
10 jaren geleden
Quote:
Malkor 29-07-2014 om 20:32
Mijn excuses dat ik wat negatiever ben, maar ik vind de setting eigenlijk helemaal niet leuk. De kleuren (wedge) vind ik fantastisch en de gespoilde legendary (ORC!!) vind ik helemaal tof. Maar de setting, ik doe hard mijn best maar ik vind het helemaal niet tof.
Ik ga de sets vanzelfsprekend wel draften.

ik wil wel horen hoe je na het draften erover denkt !
camiel567
10 jaren geleden
mee eens
Fabfab947
10 jaren geleden
Wanneer komt er weer nieuwe informatie? Zijn er grotere events waar misschien iets zou kunnen gespoiled worden? Ben tot nu toe niet echt fan van dat wat gaat komen, maar zeker benieuwd naar dat wat nog komt.
Lokkij
10 jaren geleden
Onthoud ook dat het block om verandering draait. Als je de eerste set dus niks vindt, is er best kans dat de derde set zo veel verschilt dat je die wel weer erg leuk vindt.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Eind augustus beginnen de spoilers.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Op de Gamescon zullen vermoedelijk ook twee kaarten gespoiled gaan worden op 14 augustus. Uit mijn hoofd is 3.15pm daar rond 21.15 uur hier.

Quote:
Previews
[.....] at 3:15 p.m. on Thursday, August 14, when we’ll be giving you a sneak preview at a card or two from some upcoming Magic products.

Bron: Wizards.com
Boros123
10 jaren geleden
Jeej ik ga naar Gamescom
Doyle
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 07-08-2014 om 08:22
Op de Gamescon zullen vermoedelijk ook twee kaarten gespoiled gaan worden op 14 augustus. Uit mijn hoofd is 3.15pm daar rond 21.15 uur hier.

Quote:
Previews
[.....] at 3:15 p.m. on Thursday, August 14, when we’ll be giving you a sneak preview at a card or two from some upcoming Magic products.

Bron: Wizards.com

Beetje lastig dat ze er geen timezone bijzetten. Het zou ook gewoon 15.15 lokale tijd kunnen zijn natuurlijk.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL